Gå til innhold

Sony dønn desperate?

nero78

Anbefalte innlegg

Dem er rimelig desperate når de gir med 3 spill og film når du kjøper ps3 sier nå jeg. Ser det er tilbud overalt med masse spill og filmer. Hvorfor ikke bare lansere den uten noe tillegg så den blir billigere? Desperat sier nå jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå mener jeg å huske at elkjøp har et tilbud der du får med en ekstra kontroll, en film og et spill, elns...

Det er det elkjøp som bestemmer hva de vil ha med i pakka, ikke sony. De bestemmer ikke hvordan de forskjellige utsalgsstedene skal selge konsollen.

Og despereat for hva da?

Lenke til kommentar

Kan vel nevnes for de som ikke forstår det at dette er for og øke db (deknings bidrag ) hos butikkene da konsollene selges til nesten inn pris eller tap .

Er eksta utstyr og tilbehør generelt man tjener penger på ...

Geir

Lenke til kommentar

Må ikke starte slike tråder uten å VIRKELIG tenke over hva du vil med den! Du blir halshugd med en gang. Her er det snakk om gammeldags heksebrenning og/eller lynsjing. ;)

Og det er nok ikke SONY som bestemmer bundlingen nei, det er vel heller de forskjellige kjedene.

Lenke til kommentar

Ikke bare elkjøp og sånn som selger med bundle. Og tenk litt etter så skjønner dere hvor desperat det er å selge med masse spill og filmer bare for å få solgt konsollen. De som halshugger meg i denne tråden er vel mest ps3 fanboys som ikke tenker så langt når det gjelder ps3 og pris.

Lenke til kommentar
Må ikke starte slike tråder uten å VIRKELIG tenke over hva du vil med den! Du blir halshugd med en gang. Her er det snakk om gammeldags heksebrenning og/eller lynsjing. ;)

Og det er nok ikke SONY som bestemmer bundlingen nei, det er vel heller de forskjellige kjedene.

8159794[/snapback]

Men kjedene har vel forstått at de må bøtte på med spill og filmer for at folk i det hele tatt skal gidde å bruke 6 lapper på en spill konsoll. Kall gjerne kjedene for desperate da. Men alt bunner i grunn ned til sony som har laged en overpriset konsoll som de sliter med å selge til normale folk med normal mengde penger.

Lenke til kommentar
Dem er rimelig desperate når de gir med 3 spill og film når du kjøper ps3 sier nå jeg. Ser det er tilbud overalt med masse spill og filmer. Hvorfor ikke bare lansere den uten noe tillegg så den blir billigere? Desperat sier nå jeg...

8159331[/snapback]

Nå dreit du deg veldig ut!! Elenig tråd! :nei:

Som sagt før: Butikkene lager pakkene og IKKE Sony! OMG! Det burde du har skjønt! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ikke bare elkjøp og sånn som selger med bundle. Og tenk litt etter så skjønner dere hvor desperat det er å selge med masse spill og filmer bare for å få solgt konsollen. De som halshugger meg i denne tråden er vel mest ps3 fanboys som ikke tenker så langt når det gjelder ps3 og pris.

8160206[/snapback]

det er butikken som selger med spill og andre ting, butikkene kjøper ikke disse pakken fra sony...

Tror nok ps3 kommer til å bli solgt like mye, uansett om det er pakketilbud eller ikke.

Men hvis du virkelig mener det, så må jo MS være ganske desperate. Så et pakketilbud med noen spill på elkjøp her om dagen jeg, og da var det en X360.

Tror kanskje pc industrien har problemer å jeg da, de må faen meg være desperate. de selger jo pc-er med masse programvare, og spill og gudene veit hva.

herregud, hva slags verden er det vi lever i?

Lenke til kommentar
fy faen, tenk å selge spill sammen med en consoll. det er jo perverst, helt uhørt. gud jeg er glad for at X-box 360 kommer helt uten spill sånn at jeg får lov til å kjøpe det selv for masse penger.

(idiotiske tråder får idiotiske svar)

8159547[/snapback]

Det nytter ikke å tørke snørra på andre når det henger langt nedover brystet på en selv :roll:

Lenke til kommentar

8159331[/snapback]

Nei, Sony er ikke desperate, men ser ut som du er desperat etter å henge ut Sony. :hrm:

Lenke til kommentar

woohooy, denne tråden inneholder jo action fra begynnelse til slutt :D

Ellers ser jeg ikke helt hvor du vil hen med dette nero78?!

Jeg tror norge vil bli godt forsynt med konsoller til lansering og da blir det jo en liten krig mellom butikkene om hvem som selfølgelig selger mest (og minst)...

Elkjøp vil jo som vanlig være kongen på haugen og slipper med spill og lignende i pakken så vi skal velge deres "tilbud"...

...ellers så vet jeg ikke helt hva du vil fram til,

men sonys veil.pris er vel på 6000kr og det sier jo mye om at butikkene trolig ikke tjener all verden på denne konsollen.

Men på spillene derimot :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...