Herr Brun Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hmmm Alle andre jeg snakker med sier at det er en veldig bra pris, og at det er mye PC for penga... Den er bestillt, og jeg skal ha den, så egentlig samma hva folk mener... 8164456[/snapback] Hvorfor skriver du da i "hjelp til kjøp/salg av PC"? Alle andre du snakker med har rett og slett ikke peiling. Å kjøpe den der er rett og slett forferdelig dumt. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hmmm Alle andre jeg snakker med sier at det er en veldig bra pris, og at det er mye PC for penga... Den er bestillt, og jeg skal ha den, så egentlig samma hva folk mener... 8164456[/snapback] Da kan ikke de andre du snakker om noe som helst om data. Det er nesten så jeg vil si at Multidata svindler deg, prisen er minst 4 000 kr for høy. Skal du til en hver pris ha FS Scaleo, da kjøper du heller denne i stedet. Fujitsu-Siemens Scaleo Hi 2532 C2D E6400. Bedre spesifikasjoner og nesten 3 000 kr lavere pris. Komplett Gamer i25 er et ekstremt (og jeg mener ekstremt) bedre kjøp til lavere pris enn 15 000 kr. Og til ditt bruk er sannsynligvis Komplett Din Side PC til under 10 000 inklusive skjerm en knalløsning. Med unntak av at den mangler TV-kort, har den bedre specs på omtrent alt, i forhold til den du har kjøpt. Eneste er bare 1 GB minne. Med litt bedre specs, blant annet DX10 skjermkort, raskere CPU, 2 GB minne, 2 x 320 GB HD og uten skjerm vil du allikevel komme under kr 12 000. Men vil du bli lurt opp i stry, så er det greit for oss. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Du er ikke den første Afseth Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Du er ikke den første Afseth 8165014[/snapback] Ok, da stenger vi den, ettersom trådstarter har vært aktiv i tråden etter forrige advarsel, men ikke gjort noe med det Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg