Gå til innhold

Tråden for totalt ubekreftede rykter (Bilder)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, tenkte bare jeg skulle få litt het diskusjon her, men det skjedde ikke. Uansett, spennende konsept, men det fungerer ikke i praksis. Se bare på N-gage, f. eks. Er nok ikke så enkelt som å bare rotere skjermen og flytte tastesettet på en K810i for å få en helt ny telefon, selv om Sony Ericsson er truendes til å gjøre nettopp det ...

Lenke til kommentar

Noen som vet om det har dukket opp noe mer info om Samsung F700? Rykter, bilder osv?

Er ganske spent på den mobilen, ut fra den informasjonen vi har fått så langt så har den ganske gode specs og jeg er spent på hva slags OS den skal kjøre, hvordan flash UI'en vil se ut, hvor god touchscreen den egentlig får, hvor bra lyden vil være ved avspilling av musikk ( lydchip fra B&O som i U600? ) og om den vil få enda bedre specs enn det vi vet om vet fra før. Ville jo vært moro om den f.eks fikk WiFi og kanskje GPS. :)

Edit: Fant noen bilder her som jeg ikke har sett før...men er ikke sikkert at de er representative for det ferdige produktet selvsagt.

Her er ett fra bildegalleriet til Engadget:

post-19590-1180111014_thumb.jpg

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Den har blitt lansert på sett og vis, men spesifikasjonene virket litt uferdige og det er fortsatt en del som ikke har kommet helt klart frem.

Som f.eks hvordan UI vil se ut, hva slags OS, lydbrikke, litt mer detaljer om touchskjermen etc etc.

Og det med WiFI og GPS er vel mer en spekulasjon fra min side....funderer litt på om Samsung vurderer å legge til dette og at blant annet det sammen med tingene nevnt over er grunnen til at det har blitt ganske så stille rundt telefonen etter 3GSM.

Takker for linken, det som sto der er stort sett de samme infoene jeg sitter med fra før dog. Men takk skal du ha. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Off, begynner å ble greit lei av ventetiden fra lanseringen av telefoner til de når markedet. Virker som den blir lengre og lengre og noen telefoner må vi jo vente nesten et halvt år på!

Hadde nesten vært bedre om de utsatte lanseringen til ting var litt mer klart, spør du meg. Ventetiden er ren tortur! Hvertfall for en tekno-avhengig tenåring med lønn som brenner i lomma.

Lenke til kommentar

Eller Shine :p

Er nok dessverre bare en konseptmobil, men det er lov å håpe. Hadde det vært en iPhone konkurrent, hadde nok SE lovet oss noe spesielt. Du trenger jo ikke mer enn en Neonode N2, Motorola Razr 2 eller HTCs nye mobil for å kalle det en revolusjon :p (ja, jeg har heller ikke troen på at HTC kommer med noe som vil sjokkere oss) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...