Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen Pick up artists her?

Anbefalte innlegg

Deg om det

8220834[/snapback]

Allreyt.. Du måtte poste som gjest for å si det? Hva med noen argumenter?

8221257[/snapback]

Argumenter for at han ikke synes det er slitsomt? Er det noe han må ha argumenter for? Hvis jeg ikke blir sliten av å løpe 1000 meter, men du blir det. Er det en påstand jeg må begrunne?

8221689[/snapback]

Kanskje ikke, men da blir poster som "du om det" rimelig ubrukelige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deg om det

8220834[/snapback]

Allreyt.. Du måtte poste som gjest for å si det? Hva med noen argumenter?

8221257[/snapback]

jeg syntes det er dritgøy. Skal ut nå om 40 min og finne meg nye frøkner, og det syntes jeg bare er morsomt.. ergo= Ikke slitsomt....

btw: Har ingen annen konto her...

Lenke til kommentar
Post gjerne bilde av deg selv og av fangsten, så får vi se hva vi snakker om. Hvis det kun er burugler du drar med deg så er det liksom ikke like kult.

8222423[/snapback]

Legger såklart ikke ut bilder av de damene som har blitt gamet... bare tenk deg hvis noen av vennindene eller hun feks sitter her inne... nei... det er uaktuellt. Og jeg har ingenting å bevise ovenfor deg. Jeg er her kun fordi jeg så det var så mye idioti ute å gikk her. og jeg ville forsvare oss og denne forferdelige utnyttelsen

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Du trenger ikke bevise noe for meg, men hvis du vil styrke saken din så vil bildebevis hjelpe. Hvis du ikke har mot til det, så er det forståelig.

8222451[/snapback]

Jeg ser ingen grunn til det

Lenke til kommentar
Du trenger ikke bevise noe for meg, men hvis du vil styrke saken din så vil bildebevis hjelpe. Hvis du ikke har mot til det, så er det forståelig.

8222451[/snapback]

8222455[/snapback]

Går bra. Du er redd, det er forståelig, ingenting å bekymre seg for. Kos deg ikveld, lykke til med jakten. :)

Lenke til kommentar

8222451[/snapback]

8222455[/snapback]

Går bra. Du er redd, det er forståelig, ingenting å bekymre seg for. Kos deg ikveld, lykke til med jakten. :)

8222464[/snapback]

Er langt ifra redd. Men jeg legger ikke bildet av meg selv/targets ute på en av norges største forum. Det er vel forståelig?

Lenke til kommentar
Er langt ifra redd. Men jeg legger ikke bildet av meg selv/targets ute på en av norges største forum. Det er vel forståelig?

8222477[/snapback]

Så så, går bra, ingen synes noe mindre om deg om du ikke gjøre det. :)

8222597[/snapback]

Haha.. kunne ikke brydd meg mindre faktisk... bare fikk linken her av en kompis og ble litt irritert over all ignoransen som var ute å gikk!Men nå skal jeg på jakt!

kos dere i kveld!

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg Dagbladet poster en ny artikkel om PUA miljøet. Denne gangen under overskriften *Kvinner lurt av fæle menn - offer for kynisk sjekking og fanteri*

DB har bildene. se side 7.

8222771[/snapback]

Intervju med offeret (23):

"Jeg trodde han elsket meg, men etter en natt med puling dro han og ringte meg aldri igjen. Jeg har anmeldt ham for voldtekt btw."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...