Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen Pick up artists her?

Anbefalte innlegg

Aldri hørt om falske forhåpninger? Hender seg faktisk at folk tar selvmord fordi de trodde den "personen" likte de, mens så faktisk bare brukte henne som et objekt for å forbedre sine skillz?

EDIT: hva om den jenta blir interissert, spør om telefon nummer og diverse. Mens så svarer han" Nei, dessverre, bare øver meg for å få opp skills :)" Sorry blir kvalm av hele denne tankegangen.

8204801[/snapback]

Vi er minst like mye styrt av moralske og etiske regler som alle andre.

Alle mennesker er forskjellige, men alle PUA'er som blir godtatt i miljøet følger gode moralske regler. Du blir rimelig raskt satt på plass hvis du er en drittsekk av dimensjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aldri hørt om falske forhåpninger? Hender seg faktisk at folk tar selvmord fordi de trodde den "personen" likte de, mens så faktisk bare brukte henne som et objekt for å forbedre sine skillz?

8204801[/snapback]

Et sånt menneske hadde nok endt opp med å ta selvmord fordi det var tomt for Cola i automaten eller at de ikke rakk bussen til skolen neste dag. Det er for øvrig stor forskjell på å sjekke opp en jente, ende i sengen og etterpå fortelle henne at du ikke tror det vil fungere på lang sikt, og vinklingen noen her inne har om at man svindler en jente i sengen for deretter å knuse hjertet hennes ved å fortelle henne at hun ble bare brukt i et ondskapsfullt og hjerteløst spill.

Lenke til kommentar
Tankegangen sier jeg, ikke det fysiske?

8205709[/snapback]

Tankegangen er vel mer eller mindre "jeg vil få meg tilfeldig sex". Det går ut på å være så flink som mulig til å finne en jente å ha et hett, kortvarig forhold til. Noen trenger ikke være PUA fordi de er naturlig karismatisk, mens andre må lese det til seg.

Lenke til kommentar
Det er en forskjell ved måten du presenterer det for henne. Men det er fortsatt den samme ufyselige tankegangen etter min mening.

8205691[/snapback]

Tilfeldig sex er ufyselig?

8205697[/snapback]

Absolutt, jenter har ingen fri vilje, er fullstendig uskyldige, og har null innsikt i hvordan kjøttmarkedet fungerer.

Når en dame blir med deg hjem så har du nødvendigvis lurt henne.

Lenke til kommentar

Det handler jo om å lære seg karisma, sånn som denne forskeren har sett på. http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/4579681.stm

Det at du over en periode klarer å skape karisma og på den måte dra damer. Det ser jeg på som totalt usmakelig, bare tenk hvor sosialt inkompetent han var for noen år siden. Disse menneskene er farlige, utnytter jente... Huff, det betyr også at jeg må stille sterkere neste gang jeg sjekker opp noen, og at jentene ikke lengre styrer showet.

Et mareritt uten sidestykke.

PS. For de med ironiantenner i klassen small til medium, så var dette ironi.

PSS. Det var ment for å gi saken et nytt synspunkt.

Foresten, så er evnen til å formidle sin egen person, noe som vi blir lært opp av foreldre og venner, men blir lett revet i filler av mobbere og folk med lav selvtillit.

De som ikke har gode foreldre fortjener selvsagt ikke å ha noe sosialt liv. De fortjener i allefall ikke å ha det godt med seg selv og å ha selvtillit.

PSS. For de som forsatt ikke tar ironi, så var den siste der også ironi.

Ja. jeg vet at ironi på et internettforum er vanskelig å plukke ut, og ikke skyt meg, jeg advarte deg.

Lenke til kommentar
Da kan man heller gå å betale en hore etter mine mening som faktisk tilbyr slikt :) Enn å prøve seg på uskyldige jenter(Noen syns sikkert det er greit og er ute etter det samme, men da syns jeg man kan si det rett ut at man er ute etter et ligg i stede for å bli en falsk person med falsk sjarm og gir ut falske forhåpninger)

8205750[/snapback]

Hvilke falske forhåpninger? Hvis en først ligger med en fyr første kvelden så var det tydeligvis noe man var interessert i selv. Poenget er ikke å lure uskyldige jenter på biblioteket, vi snakker om å dra ut til steder hvor jenter ser etter gutter, og gjøre alt du kan for å være den mest attraktive gutten der.

Horer er litt smågross.

Lenke til kommentar
Det er en forskjell ved måten du presenterer det for henne. Men det er fortsatt den samme ufyselige tankegangen etter min mening.

8205691[/snapback]

Tilfeldig sex er ufyselig?

8205697[/snapback]

Absolutt, jenter har ingen fri vilje, er fullstendig uskyldige, og har null innsikt i hvordan kjøttmarkedet fungerer.

Når en dame blir med deg hjem så har du nødvendigvis lurt henne.

8205752[/snapback]

Ikke nødvendigvis, men ei heller er det vel slik at man nødvendigvis ikke har lurt vedkommende. Som ved alle andre arenaer kan man prøve å lure folk, men det blir jo en personlig ting, jeg mener generelt sett ikke at kunnskap i seg selv er et onde. Det spørs hvordan man benytter den (eller evt tilegner seg den). Mange kan nok ikke tenke seg å drive med one-night-stands, og da er det lett å projisere sitt syn på dette over på metodene som brukes. Å lure folk, eller å drive med det blir hverken mer eller mindre bra/dårlig om man bruker en annen type taktikk.

AtW

Lenke til kommentar

En enkel og grunnleggende teori er at jo mer komfortabel du selv føler deg, jo mer komfortabel føler folk seg rundt deg.

Hvis du legger merke til en ny person som kommer inn i et rom, så merker du med en gang hva slags person denne fyren her. Det kalles førsteintrykk og er egentlig ikke så irrelevant når det gjelder å finne potensielle venner og partnere.

De tingene du med en gang legger merke til med en ukjent person, er vanligvis.

* Kroppsspråket [Om personen er åpen, usosial, dominerende, etc]

* Måten han/hun snakker på [f.eks snakker han/hun raskt, så tyder det mest sannsynlig på usikkerhet]

* Om han er ekte eller falsk.

Det er mulig å snakke i evigheter om sånne temaer. Ofte referer PUA's til lesestoff du finner på biblioteket. Bøker som beskriver f.eks evolusjonsteorier, kroppsspråk, fortellerkunst, filosofi, psykologi, kunst, kultur, osv.

Sånn, der har du en typisk begynnelse på en teori. Det ble selvfølgelig testet av meg personlig for et halvt års tid siden, og konklusjonen var klar. Kroppsspråket mitt hadde en utrolig påvirkning på folk rundt meg. Kroppsholdningen min har alltid vært god, men kroppsspråket har vært ganske middelmådig. Det samme gjelder roligere og mer tydelig språk, pauser og lignende gjør at det er mer behagelig å høre meg snakke. Du unngår ganske lett å bli masete.

Nye personer ser ikke lengre på meg som en fysisk trussle, pga. mer åpent kroppsspråk. Dessuten er jeg blitt ganske flink til å lese andres kroppsspråk, noe som gjør det lettere for meg å hjelpe folk. Jeg har faktisk hjulpet ekstremt mange folk i alle slags livssituasjoner siden jeg begynte, og jeg har om jeg får lov å si det selv, blitt et mye bedre menneske.

Jeg er ganske sikker på at ingen har lyst til å skyte meg for slike onde teorier, fordi det er sånne ting det går i.

Endret av Daehli
Lenke til kommentar

Altså man manipulerer alltid ting rundt seg for å få ting til å gå i din vei da. Jeg og en kompis pleier å winge hverandre, dvs at jeg snakker godt om han og han gjør det samme om meg. Så er vi lættis sammen også prøver vi oss på jentene. Fungerer veldig bra faktisk:P

Lenke til kommentar

Angående manipulering... hva er mest manipulerende?

Å prøve å "kjøpe henne" eller å vise deg fra din beste side/prøve noe nytt?

Det som er noe tvilsomt er Ross Jeffries og hans NLP (Neuro-Linguistic Programming). Han har mye bra, men en del av de patterne (mønstrene) tar sikte på å bruke "weasel words" som altså er ord som trenger inn i underbevisstheten, og slike som brukes for å få folk til å gjøre som de vil.

Lenke til kommentar

Jeg synes denne tråden har tatt en drastisk vending siden de første postene, men det er fint å vite at ikke alle tar guidene helt bokstavelig. Her er noen quoter jeg reagerte på.

Specifically, this guide is geared towards getting and laying HBs (Hot Babes) although that term is subjective and it really depends on what YOU think is hot.

Actually, dates should be an exclusive reward and privilege of those girls that you're already sleeping with

"It's really pretty simple. You just make up some bullshit fantasy that takes place in the future involving you and her and explain it to her. By the time you close, it's almost ridiculous because she FEELS LIKE she has known you for so long already because you have taken her mentally to the future and in order to understand that she has to IMAGINE KNOWING YOU FOR MONTHS

I have found that a practice that works very well, going with the above figures, is to keep from 5 to 6 women on the string at all times. 3 in "active" mode and at least 2 or 3 in the wings. I have found this to be a very good practice for being assured of being laid almost every night, if you so desire. If any of your 5 or 6 women start to get out of line and start giving you trouble, DUMP her immediately and replace her, always keeping the numbers right about the same.

Det er mye mer der, men jeg orket ikke gå gjennom alt. Mye av det som står der er ren manipulering, taktikker som jeg blir kvalm av å lese. Jeg mener det finnes en fin mellomting mellom å legge seg flat for en jente og å manipulere henne på denne måten. Så lenge en har noen lunde selvtillit og en bra innstilling, så burde ikke sjekking være noe problem for Average Joe i det hele tatt. Kan du gå opp til en jente, føre en samtale, få henne til å le litt og bli kjent med henne på normal måte, så skal det ikke mer til. Alle med litt sosial intelligens kan klare det. Å snakke med jenter er noe mange må trene seg på, men det betyr ikke at du trenger å legge an på alle jenter du ser.

Lenke til kommentar
Å snakke med jenter er noe mange må trene seg på, men det betyr ikke at du trenger å legge an på alle jenter du ser.

8216489[/snapback]

De legger bare an på HBs.

Neida.. Jeg leste et par sider av "The Game" og konseptet slo meg som ganske tåpelig. Dessuten virker det hele veldig slitsomt.

Lenke til kommentar
Å snakke med jenter er noe mange må trene seg på, men det betyr ikke at du trenger å legge an på alle jenter du ser.

8216489[/snapback]

De legger bare an på HBs.

Neida.. Jeg leste et par sider av "The Game" og konseptet slo meg som ganske tåpelig. Dessuten virker det hele veldig slitsomt.

8220470[/snapback]

Deg om det

Lenke til kommentar

Deg om det

8220834[/snapback]

Allreyt.. Du måtte poste som gjest for å si det? Hva med noen argumenter?

8221257[/snapback]

Argumenter for at han ikke synes det er slitsomt? Er det noe han må ha argumenter for? Hvis jeg ikke blir sliten av å løpe 1000 meter, men du blir det. Er det en påstand jeg må begrunne?

Endret av Latskap
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...