Sittman Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ser det er mye useriøse innlegg her, og jeg skal ikke skrive så mye, men vil gjerne si noe i forsvar til oss. det er svært mange i samfunnet som har slitt med dameproblemer tidligere og trengte en liten push for å komme seg videre. Har sett folk som har sittet totalt fast med jenter, og da har det hendt at jeg har grepet inn og gitt de en hjelpende hånd. Alle de jeg kjenner og sjekker damer med er veldig seriøse og ålreite karer med stor respekt for det kvinnelige kjønn. Jeg vil være såpass på kanten å mene at de kjenner kvinner mer enn kvinner kjenner seg selv. Personlig bruker jeg masse tid på å studere sosialdynamikk og kvinner og hører ofte fra kvinnene i mitt liv at jeg har en meget god forståelse for dem og forstår de på andre plan enn vanlige menn ikke har peiling på at eksisterer engang. PU har hjulpet meg til å bli et bedre menneske i alle sider av livet mitt og jeg ser ikke hvor det er galt. Når det er sagt så er ikke dette noe for alle. Man må nesten ha en liten kvalitet ved seg som gjør at man kan bli en god PUA. Har sett flere som har hatt masse kunnskap, men ikke skjønner bæret av hvordan man skal bruke den kunnskapen til å gjøre det bra i felten. Jeg tviler på at denne tråden her kommer til å ende opp i noe godt uansett, siden populærkulturen ikke klarer å godta at det er en liten gruppe menn som har knekt "koden" med sjekking av kvinner og vil se på det som noe arrogant. Mitt forslag for å finne en avslutning på denne diskusjonen er: La oss gjøre det vi gjør best, og resten kan bare fortsette med det de mener fungerer... Ciao! PUA 8201825[/snapback] Ord! Tror vi får lite ut av denne tråden. Men folk får gjøre som de mener selv er best for dem selv. PUA eller AFC.. Fælt det skal være så mange fordommer for det å sjekke damer, og kanskje få en livsstil ut av det. Personlig er ikke det å legge ned flest damer et mål for meg, men det er jo forkskjellig fra person til person. Jeg vil heller bli en bedre person, og å finne den jeg vil dele resten av livet med.. For det er jo såklart ikke lett å finne den personen. Og jeg tenker: jo flere kvinner/jenter jeg møter og snakker med, jo mer vet jeg hvilke kvaliteter jeg vil min livsledsager skal ha. My .02 Lenke til kommentar
Gjest PUA Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ord! Tror vi får lite ut av denne tråden. Men folk får gjøre som de mener selv er best for dem selv. PUA eller AFC.. Fælt det skal være så mange fordommer for det å sjekke damer, og kanskje få en livsstil ut av det. Personlig er ikke det å legge ned flest damer et mål for meg, men det er jo forkskjellig fra person til person. Jeg vil heller bli en bedre person, og å finne den jeg vil dele resten av livet med.. For det er jo såklart ikke lett å finne den personen. Og jeg tenker: jo flere kvinner/jenter jeg møter og snakker med, jo mer vet jeg hvilke kvaliteter jeg vil min livsledsager skal ha. My .02 True! Jeg har ikke ute etter noe fast forhold om da'n uansett, så jeg har litt mer fritt spillerom sånn sett. ALLE sjekker jo damer uansett når de er på byen... hvorfor ikke gjøre det riktig? Slik tenker jeg hvertfall.. - PUA - Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 True! Jeg har ikke ute etter noe fast forhold om da'n uansett, så jeg har litt mer fritt spillerom sånn sett. ALLE sjekker jo damer uansett når de er på byen... hvorfor ikke gjøre det riktig? Slik tenker jeg hvertfall.. - PUA - 8201970[/snapback] Akkurat det jeg mener og. Nå er vel ikke jeg den eldste karen her på forumet, 17 atm.. Men det betyr ikke at jeg ikke tenker på hvordan type dame jeg vil ha som livsledsager. Men såklart, det er ikke noe jeg ser etter nå, og det er derfor jeg driver med det her. For å få erfaring. Og hvorfor skal gutter loggre etter jentene? Kan ikke vi få litt å si på sjekkearenaen vi og? Og helt til slutt for å forsvare de som blir beskyldt for å bedrive manipulasjon: Alt her i livet handler om manipulasjon, alt fra dyreverden til hva vi mennesker gjør i dagliglivet. Og hvorfor skal det her være verre enn andre måter vi manipulerer på? Lenke til kommentar
Gjest PUA Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Og helt til slutt for å forsvare de som blir beskyldt for å bedrive manipulasjon: Alt her i livet handler om manipulasjon, alt fra dyreverden til hva vi mennesker gjør i dagliglivet. Og hvorfor skal det her være verre enn andre måter vi manipulerer på? 8202032[/snapback] Bra sagt. Kan også legge til at det er ikke bare ren manipulasjon vi driver med. Det er nok en og annen som kun baserer gamet sitt på det, og han om det. Jeg for min del bruker taktikker til å trykke på knapper jenter ikke visste de hadde en gang. og ikke skjønner selv at de har selv etter at de har blitt "worked by a pro". Jeg er litt skeptisk til at man kan kalle det manipulasjon, i den grunn at jeg bruker teknikker som trigger instinkter hos jenter som er der pga evolusjon. Blame evolution, not us! =p - PUA - Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bra sagt. Kan også legge til at det er ikke bare ren manipulasjon vi driver med. Det er nok en og annen som kun baserer gamet sitt på det, og han om det. Jeg for min del bruker taktikker til å trykke på knapper jenter ikke visste de hadde en gang. og ikke skjønner selv at de har selv etter at de har blitt "worked by a pro". Jeg er litt skeptisk til at man kan kalle det manipulasjon, i den grunn at jeg bruker teknikker som trigger instinkter hos jenter som er der pga evolusjon. Blame evolution, not us! =p - PUA - 8202060[/snapback] Vi fyller ut hverandres setninger her føler jeg Men det virker som at de som var flinke til å kritisere før i denne tråden, ikke sier stort lenger. Kunne vi fått noen synspunkt på hva dere mener nå, som dere kanskje har fått litt mere info...? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Vi fyller ut hverandres setninger her føler jeg Men det virker som at de som var flinke til å kritisere før i denne tråden, ikke sier stort lenger. Kunne vi fått noen synspunkt på hva dere mener nå, som dere kanskje har fått litt mere info...? 8202171[/snapback] Satt akkurat og tenkte det samme selv. Skal vi satse på å legge denne diskusjonen død nå? Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Satt akkurat og tenkte det samme selv. Skal vi satse på å legge denne diskusjonen død nå? 8202181[/snapback] Virker vel nesten litt sånn. Synd.. men kanskje nødvendig. Folk flest er vel ikke klare for det Kanskje ta det videre på PM? Tjoi og goodbye folks! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Satt akkurat og tenkte det samme selv. Skal vi satse på å legge denne diskusjonen død nå? 8202181[/snapback] Virker vel nesten litt sånn. Synd.. men kanskje nødvendig. Folk flest er vel ikke klare for det Kanskje ta det videre på PM? Tjoi og goodbye folks! 8202191[/snapback] Er ikke registret jeg. Hadde et nick her for lenge siden, men jeg husker ikke hva det var. Du kan jo legge meg til på spam-Msnen min: [email protected] Logger meg inn der og er der i ti min så vær rask. Forklarer senere hvorfor. Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ikke bli skremt av min e-mail... starter med "web" Unødvendig å si hele pga spam etc.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ikke bli skremt av min e-mail... starter med "web" Unødvendig å si hele pga spam etc.. 8202209[/snapback] Still waiting! Har ikke sett deg adde meg ennå Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Der ja! Da var den i boks Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kritikken kommer vel mest på grunn av selvfornektelse. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Joda, jeg leser fortsatt og er ikke overbevist, må bare orke å ta meg tid til å skrive et langt innlegg Lenke til kommentar
Gjest PUA Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Joda, jeg leser fortsatt og er ikke overbevist, må bare orke å ta meg tid til å skrive et langt innlegg 8202749[/snapback] Overbevist over hva? At dette her faktisk fungerer? Vel, det gir jeg egentlig blanke i... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Pua, du og den nye "pua kameraten" din spørte om noen hadde noen meninger, innvendinger, å det fikk du, så hvorfor skrive at du gir blanke i skillpadde sin mening ? Pua funker sikkert, men du som er inne i det, kan du si noe om boken "The game " ? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Men om du skal bruke et manus og en bestemt måte å få den jenta du liker, så vil det ikke være deg hun faller for, men heller en mr. charming som ikke eksisterer. Desuten, om du får rykte på deg for å være en player, spesielt i småbyer/bygder, så har du et problem. Kan hende du får deg noe, men jenter vil ha vanskeligheter med å gå inn i forhold med deg. 8165835[/snapback] Det handler ikke om å ha noe manus og det trenger ikke handle om å få flest mulig kvinner under beltet heller. Det handler om å bygge skills på lik linje med alle andre ting. Dette er ikke noen quick fix som gjør at du kan sjekke opp alle du vil med en gang, se på det som å ta en utdanning, lære en jobb etc. Det handler om å tilegne seg kunnskaper; og enda viktigere: hvordan man skal bruke kunnskapene i felten. Menn som har rykte for å være players, har sjelden et problem med å få damer. Endret 21. mars 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Det funker sikkert dritbra, men jeg støtter uansett ikke opp dette her. Hva med den personen som blir utsatt får dette? Ser man ikke på denne personen som noe annet enn et "test" objekt? Eller har jeg virkelig gått glipp av noe stort? Har ikke gidda å lest gjennom de siste svær innleggene 8204415[/snapback] Ja, stakkars de jentene som blir "utsatt for" sjekking.. Uetisk?! Jentene er jo for #¤%%@£$ flasket opp på lesestoff om flørting/dating. Dessuten har jeg inntrykk av at de bruker mye mer tid på å snakke om sånt enn oss, og på sosial 'trening' i det hele tatt.. IMO er det bare positivt at vi gutta hjelper hverandre litt når det kommer til jenter. Endret 21. mars 2007 av Frank2004 Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Pua, du og den nye "pua kameraten" din spørte om noen hadde noen meninger, innvendinger, å det fikk du, så hvorfor skrive at du gir blanke i skillpadde sin mening ? Pua funker sikkert, men du som er inne i det, kan du si noe om boken "The game " ? 8203830[/snapback] Den er bare til god underholdning og har ingen teoretisk verdi. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Men om du skal bruke et manus og en bestemt måte å få den jenta du liker, så vil det ikke være deg hun faller for, men heller en mr. charming som ikke eksisterer. Desuten, om du får rykte på deg for å være en player, spesielt i småbyer/bygder, så har du et problem. Kan hende du får deg noe, men jenter vil ha vanskeligheter med å gå inn i forhold med deg. 8165835[/snapback] Det handler ikke om å ha noe manus og det trenger ikke handle om å få flest mulig kvinner under beltet heller. Det handler om å bygge skills på lik linje med alle andre ting. Dette er ikke noen quick fix som gjør at du kan sjekke opp alle du vil med en gang, se på det som å ta en utdanning, lære en jobb etc. Det handler om å tilegne seg kunnskaper; og enda viktigere: hvordan man skal bruke kunnskapene i felten. Menn som har rykte for å være players, har sjelden et problem med å få damer. 8204121[/snapback] Så sant så sant Lenke til kommentar
Gjest PUA Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det funker sikkert dritbra, men jeg støtter uansett ikke opp dette her. Hva med den personen som blir utsatt får dette? Ser man ikke på denne personen som noe annet enn et "test" objekt? Eller har jeg virkelig gått glipp av noe stort? Har ikke gidda å lest gjennom de siste svær innleggene 8204415[/snapback] Personen som blir "Utsatt for dette"? Wtf? Altså, mener du at det er synd på jenter som blir sjekket opp? Virkelig? Jeg har en dyp respekt for det kvinnelige kjønn, og jeg vil påstå at jeg forstår kvinner på en helt annen måte enn en hvilkensomhelst annen mann. Alle sjekker jo når de er på byen, og vi er en liten gruppe menn som bare gjør dette i en litt annen skala med en smule uortodokse metoder. Sorry, men jeg finner ikke noe i det argumentet der som holder vann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg