Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen Pick up artists her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har du nok ikke tenkt deg nye nok om. Det er ganske syke kunnskaper det sitter på.

Edit: Jeg anbefaler forresten å lese boken The Game som er skrevet av Niel Strauss.

Og kom deretter med deres mening. Tipper det kommer til å forandre synet deres på damer og ganske mye annet rart.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Yep, har hørt om det og snoker litt rundt innen miljøet her i Norge. Sørgelig få aktive som jeg har sett, men det tar seg kanskje litt opp etter hvert...? :roll:

Jeg jukser litt i faget, men er ikke særlig god ennå. Har blitt enormt mye kunnskap fra forskjellige leirer etter hvert og jeg kan stort sett holde det gående så lenge jeg gidder hvis dama kommer til meg. Andre veien er det imidlertid verre med, da jeg ofte feiger ut pga åpningsvegring (approach anxiety).

Jeg vil si at PUA-livet er alt annet enn latterlig, siden det i det store og hele handler om å bygge et solid selvbilde og en interessant personlighet, samt trene opp den sosiale intelligensen QBab skriver om slik at man kan formidle dette på en rask og "riktig" måte.

Sosial kompetanse og god selvtillit får man bruk for over alt hvor man kommuniserer med andre mennesker, så hvis det er "latterlig"...?

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke på det å være en player som en positiv ting. Langt derifra. Sosial intelligens og psykologikunnskaper kan en da skaffe seg uten at det skal gå ut over jenter som sier masse bullshit til, og dumper etter sex. Jeg har lest litt om det der, og er ingen fan.

Lenke til kommentar

Høres ut som masse moro helt til man fyller 30 år og merker at jevnaldrende har stiftet familie, har en stødig jobb og kan kalles etablert, mens man selv ikke har blitt én dag eldre siden man rundet 22 :)

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Høres ut som masse moro helt til man fyller 30 år og merker at jevnaldrende har stiftet familie, har en stødig jobb og kan kalles etablert, mens man selv ikke har blitt én dag eldre siden man rundet 22 :)

8165222[/snapback]

Det trenger ikke være negativt. Ikke alle som trives med å følge strømmen :)

Lenke til kommentar
Høres ut som et latterlig forsøk på å legitimere ren og skjær "bruk og kast"-mentalitet.

8165185[/snapback]

Det er vel ingen som forsøker å forsvare det på et moralsk plan, de vet hva de gjør og er ikke flau. Det er ikke snakk om å gå inn for å såre heller, det er bare å bli flink til å snakke med det motsatte kjønnet og ordne seg dame.

Loomy: Ikke at jeg verken støtter eller er imot konseptet, men det du beskriver høres mer ut som reklame for konseptet enn noe annet. Føler man for å etablere seg så hindres man ikke av å være en liten player. ^^

Lenke til kommentar
Må man virkelig gå på kurs for å få seg noe?

8165548[/snapback]

Selvsagt er det noen som må det, men her er det ikke bare snakk om å få seg noe, men å lære å prate med damer.

Ta en titt på denne røveren, og du vil raskt forstå hvorfor folk betaler. Denne mannen er et geni, jeg _forguder_ Frank TJ Mackey.

8165563[/snapback]

Deg om det, personlig har jeg mye mer interessante ting å ta meg til enn å feie over flest mulig kvinns på kortest mulig tid.

Hva kaller man jenter som driver med tilsvarende igjen?

Endret av BrunoStergodt
Lenke til kommentar
Da har du nok ikke tenkt deg nye nok om. Det er ganske syke kunnskaper det sitter på.

Edit: Jeg anbefaler forresten å lese boken The Game som er skrevet av Niel Strauss.

Og kom deretter med deres mening. Tipper det kommer til å forandre synet deres på damer og ganske mye annet rart.

8159183[/snapback]

Ting kan da fint være latterlig slev om det krever mye kunnskap? Svindel er feks tåpelig, selv om det kan kreve mye kunnskap. Og å framstille det som de kan nedlegge enhver dama er vel å overdrive en smule..

AtW

Lenke til kommentar

Men om du skal bruke et manus og en bestemt måte å få den jenta du liker, så vil det ikke være deg hun faller for, men heller en mr. charming som ikke eksisterer. Desuten, om du får rykte på deg for å være en player, spesielt i småbyer/bygder, så har du et problem. Kan hende du får deg noe, men jenter vil ha vanskeligheter med å gå inn i forhold med deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...