Cryflopp Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 ja nå har vi endelig fått en dato til når sesong 2 starter : Let's Get Owen (02x01), airs Jan/07/2008 gleder meg , episode tittelen sier litt så tror det kan bli bra, andre som har forventinger til sesong 2?? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 ja, blir spennede og se om Owen i heletatt vil tilbake. Synd på stakkarn når han fant ut hva vennen hadde gjort med kona. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Blir spennende, så sesong 1 når den gikk og likte serien veldig godt Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 ja tenkte vi kunne lage litt liv i tråden igjen , nå som det er sesong premiere ikveld. altså i natt/ i morgen så får vi se første episode av sesong 2 gleder meg !! husker ikke så altfor mye av den siste episoden, må kansje se den om igjen ;P får se... andre som ser frem til episoden i morgen ?? gullape? hansii? anyone? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 fikk frysninger når jeg leste denna tråden nå ;P viste ikke at serien kom tilbake i morgen. gleder meg sinnsjukt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 da var første episode i sesong 2 sett god sesongstart dette her , masse god musikk som passer til scenene det er digg var også en overraskene slutt , at eddy var faren til sam. hvem hadde trodd det. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 da var episode 2 sett, and i must say hannah har gjort ett feilvalg der vil jeg tro, gifte seg med big cat. liker ikke så godt big cat, han virker så lur og egoistisk. likte eddie i denne episoden tho, han viser at han liker janet til alle nå før i sesong 1 skjems han jo når han var med henne. han har tatt ett step foward. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Audrey og Nick hører sammen, kan ikke fordra jævla Hannah Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vill gå så langt og si at detta er den beste drama serien på tv fortiden. Elsker den så jævlig, dagens episode gikk over alle forventninger. Men hadde ikke trudd det om broren til Nick, håper ikke han ødlegger forholdet til NIck og Audrey senere. De to passer så bra sammen, Audrey er så sinnsjukt HOT Måtte bare få det ut, peneste jenta på tv fortiden. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 wow , har ikke sett episode 6 før nå men den episoden var sykt bra! spennende gjennom hele episoden. masse god musikk og mange kule høydepunkter veldig sleip han der big cat ass, eddy forsvarer dama så får han kjeft .. uffda Synd med at han ike elle hva han heter takket ja til jobben hos big cat til slutt, mister nok litt respect hos vennegjengen pga det vil jeg tro. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 episode 7 kom idag, noen som har sett den?? får ikke sett den før i morgen jeg , men håper den blir like bra som episode 6 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Var bra den, litt surt at Audria ikke er ærlig. Kommer antaglig det forholdet til og gå i dass :/ jeg som liker de to så godt sammen og. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) sist episode var bra den ja , litt rått at janet g0t laid med eddy ;P syntes også at hannah skal fortelle til Big cat at Eddy er faren til sam! sinnsykt dårligt gjort forresten av big cat å gå innom til kontoret til eddy å få fyrt han opp slik at han slo vennen til big cat slik at han slapp å spise middag med eddy og dama! hehe du vil absoulutt ha de to sammen du gullape Syntes egentlig at hannah og Nick er ment to be. men blir litt vanskelig det også nå som hun skal gifte seg :/ Edit; Leif Endret 19. januar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 En veldig sterk avsluttning på season2, krysser finga for en sesong3. Men ble skuffa over aubrey! tøs Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 uffamei har detti ut av serien , ligger vell på episode 8 eller 9 men jeg må få se resten i påskeferien håper jeg. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 syntes også at hannah skal fortelle til Big cat at Eddy er faren til sam! Jeg er fortsatt ikke helt overbevist om at Eddy faktisk er faren.. Kan ha vært noe jeg har gått glipp av, men det virker for meg rart at Hannah ikke har sagt noe før hvis det var Eddy, og Eddy vet det.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 wow , da har jeg sett alle episodene... altså hele sesong 2 og jeg må si det er en fantastisk bra serie! mye god musikk og fin stemning i serien. likte godt den episoden hvor de fant ut at barndomsvennen var død, så fikk vi se på tilbakeblikk når dem var små men ang. Slutten så må jeg si at eddy har jo grunn til å være så pissed off som han ble på janet siden hun lå med roster elle hva fan de kaller han jeg syntes også det var kjekt at de godtok at Ikey i vennegjengen igjen. han gjorde en god ting når han prøvde å stoppe eddy fra å bli bankt opp. Alt i alt en god sesong ,fin avsluttning. Å håper selvsagt på en sesong 3, vil gjerne vite mer om hvordan det går med eddy og janet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå