Gå til innhold

October Road diskusjon - med spoilere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

ja tenkte vi kunne lage litt liv i tråden igjen , nå som det er sesong premiere ikveld. altså i natt/ i morgen så får vi se første episode av sesong 2 :D gleder meg !!

husker ikke så altfor mye av den siste episoden, må kansje se den om igjen ;P får se...

andre som ser frem til episoden i morgen ?? gullape? hansii? anyone?

Lenke til kommentar

da var episode 2 sett, and i must say hannah har gjort ett feilvalg der vil jeg tro, gifte seg med big cat. liker ikke så godt big cat, han virker så lur og egoistisk.

likte eddie i denne episoden tho, han viser at han liker janet til alle nå :) før i sesong 1 skjems han jo når han var med henne. han har tatt ett step foward.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vill gå så langt og si at detta er den beste drama serien på tv fortiden. Elsker den så jævlig, dagens episode gikk over alle forventninger. Men hadde ikke trudd det om broren til Nick, håper ikke han ødlegger forholdet til NIck og Audrey senere. De to passer så bra sammen, Audrey er så sinnsjukt HOT ;) Måtte bare få det ut, peneste jenta på tv fortiden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

wow , har ikke sett episode 6 før nå men den episoden var sykt bra! spennende gjennom hele episoden. masse god musikk og mange kule høydepunkter :)

veldig sleip han der big cat ass, eddy forsvarer dama så får han kjeft .. uffda :p

Synd med at han ike elle hva han heter takket ja til jobben hos big cat til slutt, mister nok litt respect hos vennegjengen pga det vil jeg tro.

Lenke til kommentar

sist episode var bra den ja , litt rått at janet g0t laid med eddy ;P

syntes også at hannah skal fortelle til Big cat at Eddy er faren til sam!

sinnsykt dårligt gjort forresten av big cat å gå innom til kontoret til eddy å få fyrt han opp slik at han slo vennen til big cat slik at han slapp å spise middag med eddy og dama!

hehe du vil absoulutt ha de to sammen du gullape :p Syntes egentlig at hannah og Nick er ment to be. men blir litt vanskelig det også nå som hun skal gifte seg :/

Edit; Leif

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
syntes også at hannah skal fortelle til Big cat at Eddy er faren til sam!

Jeg er fortsatt ikke helt overbevist om at Eddy faktisk er faren.. Kan ha vært noe jeg har gått glipp av, men det virker for meg rart at Hannah ikke har sagt noe før hvis det var Eddy, og Eddy vet det..

Lenke til kommentar

wow , da har jeg sett alle episodene... altså hele sesong 2 og jeg må si det er en fantastisk bra serie! mye god musikk og fin stemning i serien. likte godt den episoden hvor de fant ut at barndomsvennen var død, så fikk vi se på tilbakeblikk når dem var små :)

men ang. Slutten så må jeg si at eddy har jo grunn til å være så pissed off som han ble på janet siden hun lå med roster elle hva fan de kaller han :p

jeg syntes også det var kjekt at de godtok at Ikey i vennegjengen igjen. han gjorde en god ting når han prøvde å stoppe eddy fra å bli bankt opp. Alt i alt en god sesong ,fin avsluttning. Å håper selvsagt på en sesong 3, vil gjerne vite mer om hvordan det går med eddy og janet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...