Gå til innhold

October Road diskusjon - med spoilere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg startet å se på denne serien pga Bryan Greenburg som spilte jake på one tree hill og ble litt overraska over å se mouth der og :) 2 one tree hill stars :p

første episode kom den 15 mars , og jeg likte den og vil forrsette med denne serien :)

anbefales til alle one tree hill fans!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
stakkars sam :( værtfall fint og se nick og Abruey eller hva hun het igjen komme litt nærmere hverandre. Så ut som stakkars sam fikk ett skikkelig sjokk når han kom inn når nick og dama klinte ;P

8318813[/snapback]

hehe ja , serien er blitt bedre syntes jeg :) fint å se at "inne mannen" fikk det til med pizzajenta da :p haha ;P

får håpe det går bra med sam da, og jeg håper at det blir nick og hu hannah som blir sammen til slutt jeg ass ;P

blir litt irritert på han eksen til hannah som skal føkke opp for vennene til nick for at han tror det var pga nick hu slo opp med han ( men det var nok litt derfor tror jeg og )

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var en veldig bra episode, men var en del ting der jeg ikke likte.

Ville helst se Nick sammen med Aubrey, men har heletiden vært opplagt at Hannah og Nick skulle ende sammen. Håper for gudsskyld at Aubrey dukker opp igjen i sesong2, kul karakter og hun er en god skuespiller.

Lenke til kommentar

var en bra episode det ja , hmm lurer på hvor lenge nick og han eddy(?) fyren blir out of town. big cat finner vell på noe siden han ville ha hvertfall nick ut av bilde.

tja har begynt å like Aubrey bedre jeg også , ble litt skuffa når det virkelig var en rik fyr som var faren til sam :ohmy: trodde kansje det var nick som var faren jeg men ...

Lenke til kommentar

Crypt ;D rart at det kun er vi to som poster i october Road tråden, skulle tro en så fantastisk bra serie hadde mange fra diskusjon.no som så på ;P Ryktene sier at Aubrey også kommer tilbake i s2, var en stund folk trudde at hun dro til Boston fordi hun ville ut av serien. Men det stemmer vistnok ikke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...