Cryflopp Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) nå starter det en ny drama serie på ABC October Road noen tanker rundt dette? kan denne bli bra? kan den komme opp i mot the OC og one tree hill nivå tror dere? Endret 14. januar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 jeg startet å se på denne serien pga Bryan Greenburg som spilte jake på one tree hill og ble litt overraska over å se mouth der og 2 one tree hill stars første episode kom den 15 mars , og jeg likte den og vil forrsette med denne serien anbefales til alle one tree hill fans! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 så den på fredagen som var, likte faktisk serien veldig godt. Jeg kommer værtfall til og følge med framover Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 dæven blir bare bedre og bedre denna serien, dagens episode var veldig bra imo. BTW, hun dama som kyssa nick. shit hun er HOT. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 enig der , likte dagens episode ganske godt tror nok det blir noe mellom nick og hannah etterhvert han virka ikke så happy han eks kjæresten til hannah nå Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 spørs om vi ikke ser nick og hannah i s2. fordi s1 slutter jo snart, siste episode er neste uke ,) Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 http://www.tvrage.com/shows/id-8344/episode_list/ er jo flere episoder i sesong 1 , det er sikkert mer enn de 6 som er der og. de er bare ikke registert jeg vil tippe det blir minst 14-15 episoder i sesong 1 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 er rimelig sikker du tar feil der, leste for en uke siden eller noe sånt at 5april så var det sesong finale. og trur faktisk jeg fant det på abc sin hjemmeside om jeg ikke tar feil. skal se om jeg finner igjen den. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 http://www.tv.com/october-road/show/58467/..._topics;title;1 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 ey ey good news ;D http://www.tvseriesfinale.com/2007/04/octo...s_for_drama.php gjorde meg værtfall happy, selv om det er litt trist at sesongen er så kort. Men anyway 6episoder er bedre enn 4 som de først ville aire ;D Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 ahh god nyheter her ja blir bra dette her , håper det kommer en sesong 2 også! men var fælt som seer tallet sank i følge den siste linken der da Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 stakkars sam værtfall fint og se nick og Abruey eller hva hun het igjen komme litt nærmere hverandre. Så ut som stakkars sam fikk ett skikkelig sjokk når han kom inn når nick og dama klinte ;P Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 er ikke hjemme nå, er hos besteforeldrene mine skal være her til tirsdagskveld så på onsdag vil du nok få høre min mening om den nyeste episoden får ikke sett den før Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) stakkars sam værtfall fint og se nick og Abruey eller hva hun het igjen komme litt nærmere hverandre. Så ut som stakkars sam fikk ett skikkelig sjokk når han kom inn når nick og dama klinte ;P 8318813[/snapback] hehe ja , serien er blitt bedre syntes jeg fint å se at "inne mannen" fikk det til med pizzajenta da haha ;P får håpe det går bra med sam da, og jeg håper at det blir nick og hu hannah som blir sammen til slutt jeg ass ;P blir litt irritert på han eksen til hannah som skal føkke opp for vennene til nick for at han tror det var pga nick hu slo opp med han ( men det var nok litt derfor tror jeg og ) Endret 14. april 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 season finale i morgen synd sesong 1 bare er på 6 episoder da drama serier skal liksom være oppi 20 tallet på episoder pr sesong får håpe det skjer noe spennende da Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Enig, blir spennede og se hvem Nick velger. Håper ikke det blir Hannah,har egentlig ikke likt hun noe særlig fra dag 1 :< Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Var en veldig bra episode, men var en del ting der jeg ikke likte. Ville helst se Nick sammen med Aubrey, men har heletiden vært opplagt at Hannah og Nick skulle ende sammen. Håper for gudsskyld at Aubrey dukker opp igjen i sesong2, kul karakter og hun er en god skuespiller. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 var en bra episode det ja , hmm lurer på hvor lenge nick og han eddy(?) fyren blir out of town. big cat finner vell på noe siden han ville ha hvertfall nick ut av bilde. tja har begynt å like Aubrey bedre jeg også , ble litt skuffa når det virkelig var en rik fyr som var faren til sam trodde kansje det var nick som var faren jeg men ... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Crypt ;D rart at det kun er vi to som poster i october Road tråden, skulle tro en så fantastisk bra serie hadde mange fra diskusjon.no som så på ;P Ryktene sier at Aubrey også kommer tilbake i s2, var en stund folk trudde at hun dro til Boston fordi hun ville ut av serien. Men det stemmer vistnok ikke. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) yes!! så nettopp i tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry7638570 at october road er fornyet blir spennende og se hvordan det utvikler seg nå ja Endret 17. mai 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå