Gå til innhold

hvor kan man få tak i ahn'qiraj mount


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror AQ er åpna på samtlige servere ( nye som kommer også )

 

AQ Bille mount som kan brukes overalt er LEGENDARY. Kun 1person pr server som har den. (noen servere har flere, men det var noe triksing tror jeg)

 

Du kan også få tak i Bille mount fra AQ40, de dropper det ganske mye av. Men de som dropper i AQ40, kan KUN brukes i AQ40.

 

Dette har vel blitt skrevet før, men virker ikke som dere fikk det med dere.

Lenke til kommentar
Tror AQ er åpna på samtlige servere ( nye som kommer også )

 

AQ Bille mount som kan brukes overalt er LEGENDARY. Kun 1person pr server som har den. (noen servere har flere, men det var noe triksing tror jeg)

 

Du kan også få tak i Bille mount fra AQ40, de dropper det ganske mye av. Men de som dropper i AQ40, kan KUN brukes i AQ40.

 

Dette har vel blitt skrevet før, men virker ikke som dere fikk det med dere.

8159668[/snapback]

 

 

Om jeg husker riktig var det 3 stk på Ravencrest som hadde den mounten, samt DT slo ikke først det var en Horde mages som kom først til mølle etter en stor battle og alle disca.

Lenke til kommentar
De som prata med NPC'en ved gonggonen innen 12 timer (eller noe i den duren) fikk også mount. (de som hadde questet, såklart.)

8159969[/snapback]

 

 

Black Qiraji Resonating Crystal is a quest reward from Bang a Gong!, which requires the player to use the Scepter of the Shifting Sands on the gong on the Scarab Dias during the 10 hour war with the Silithids during the opening of Ahn'Qiraj.

 

;)

Lenke til kommentar

AQ Bille mount som kan brukes overalt er LEGENDARY. Kun 1person pr server som har den. (noen servere har flere, men det var noe triksing tror jeg)

 

 

Det er som noen andre sa de som slo på den i tillegg mindre enn 12 timer etter, men folk har også migrata frem og tilbake så Grim Batol har vel en på horde og en på alliance som begge åpnet på sin server.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Synes dette er litt urettferdig, bare en kan få mounten på serveren? Høres ikke det litt rart ut? Ja, fint for den som har den, men tenk på alle andre som vil ha den også.

8163534[/snapback]

 

De hadde muligheten, men grep den ikke. Synd for de. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...