Gå til innhold

Norges Cup i Gears Of War er igang:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow, stort arrangement dette her :)

Jeg er desverre ikke god nok, så jeg dropper dette :p Men høres spennende ut.

Og bra premier også da :dribble:

8162025[/snapback]

Ingen ting som heter god nok her.. Hvem som hels kan stille lag. Finn 2 personer du kan spille med og vips saa er du med i konkurransen.

Lenke til kommentar

Trodde ikke dette ville bli noe av når vi drev å snakket om det for lenge siden, men må si dere klarte det bra!

-Arrangementet vil foregå i topp moderne lokaler hos Huysman Karting i Oslo. Lokalet kan by på "state of the art" gaming equipment og et LAN med kapasitet for den intensive trafikken som GoW cupen trenger. Er du adrenalin-junkie så kan du avreagere i lokalets killergode gokart bane.

-Det spilles på storskjermer av toppklasse, med rått lydanlegg og gamingstoler som vil få enhver F-16 pilot til å bli grønn av misunnelse.

-De hotteste produktene for generasjon X vil bli vist på de mange "standene" som vil være tilstede i lokalene.

-Som en del av underholdningen i løpet av dagen, vil den kjente norske rap-gruppen Warlocks holde en liten konsert til ære for publikum. De står bl.a. bak gamle hip hop slagere som Takin Ova og Flashbacks.

-Det vil bli delt ut flotte og store premier til vinnere og til andre som har gjort seg positivt bemerket i gamingens ånd.

-Det vil bli delt ut 20 gokart turer til heldige deltakere og tilskuere.

-Det serveres middag kl 20.00 - til de som har bestilt (siste frist for påmelding er 22. April). For bestilling av middag trykk her.

-Arrangementet er åpent for publikum og entre er gratis!

Bra premier da!

Men 3 Stk. GoW limited collectors edt. i førstepremie?

Ikke for å klage, men alle som spiller i turneringa, spesielt de som kommer til de siste rundene tror jeg har GeoW fra før og har hatt det såpass lenge at de ikk etrenger ett eksemplar til :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er snart fristen for påmelding ute, så nå begynner det å haste for de som ikke har gjort det enda!! Fristen går som sagt ut 30mars kl1800,etter kl 1800 er det forsent uansett grunn.

Det er mange lag påmeldt, så dette har blitt et meget stort arrangement.

Gå inn på GoWcup og meld på ditt lag!! :):):)

For de som allerede er påmeldt, så sier jeg bare LYKKE TIL :):):)

Lenke til kommentar
Så meg blind på forkortelsen skjønner du. Prøv 15 timers arbeidsdager så skjønner du lett hva jeg mener:)

Men da skal ikke jeg si noe mer jeg. My mistake...

8258191[/snapback]

Ikke for å være spydig, men hvordan ser du egentlig for deg at en cup med God of War blir arrangert? :p

Lenke til kommentar

Da er det hele igang. Gruppene er trekt og kampene kan starte! Det ble 63 lag som meldte seg på og det har da blitt norges største arrangerte turnering i spillkonsoll. I Halo norge`s turnering var det 60 lag som var påmeldt etter det jeg har fått høre:)

Puljene og laga kan sees her: Kamper/Puljer

Og hjemmesiden er nå forandret litt på , med mere info om alt som skjer.

Lykke til alle sammen... LET THE GAMES BEGIN

Endret av Vee75
Lenke til kommentar
sååå.. hvordan skal vi i Team Chrissj vite hvem vi skal spille mot?  :ermm:

8281033[/snapback]

Deres lagleder har fått mail med oppsettet for puljen deres og der ligger all kontakt informasjon om lagene i pulja deres. Deres lagleder tar da kontakt med motstanders lagleder og finner et tidspunkt for når kampen kan spilles..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...