Gå til innhold

Snylter du på arbeidsgiver eller det offentlige?

Gjest Bruker-95147

Bruker du Diskusjon.no i arbeidstiden/under undervisning?  

208 stemmer

1. 1. Bruker du Diskusjon.no i arbeidstiden/under undervisning?

• Ja
      118
    • Nei
      72
    • Har ikke tilgang til internett på skole/arbeidsplass
      11
    • Vet ikke/ingen formening
      7

Anbefalte innlegg

Godt og ærlig svart premium, og du har så helt rett i at det ligger til vår natur å velge minste motstands vei. Tro da ikke at jeg er noe bedre. I forsvaret var jeg vel en av de mest kreative når det gjaldt å finne på fantastiske bortforklaringer. Det var først når jeg sluttet der og begynte i det "voksne" arbeidslivet jeg skjønte helt "meningen".

8169646[/snapback]

I<3U

Jeg ble bedt om å løpe til Bergen for å hente luen min en gang.

Jeg gikk var i Skjold Garnison i Nord-Norge.

"Vent litt... Det var *baggen* du sa?" spurte fenriken -- og jeg mistet muligheten til å ha fri i den måneden det tar å gå/jogge fra Tromsø til Bergen...

Men jeg må si:

Jeg mistet: 1x Lue, 1x Bukse, 1x Jakke, 1x Samekniv, 1x Magasin

Ødela: 1x AG3, 1x kniv, 1x ski...

Da jeg gikk ut av forsvaret hadde jeg klart å gjøre noen tusen kroner tap for tapt materiell om til 15 kroner i profitt, da de ble tvunget til å betalte tilbake halvparten av alt de tvang meg til å betale, i tillegg til tjenestegodtgjørelsen, i tillegg til at de måtte betale tilbake hele "tap og skademeldingslisten" min, og gjorde prosentfeil slik at jeg jeg fikk tilbake det tingene var verdt, og ikke det jeg betalte...

For så å ta betalt igjen for halvparten av det jeg mistet, med den delen jeg ikke skulle betale av det mistede materiellet trukket fra...

Snyltet? På forsvaret -- Ja...

Så mye som mulig... de bryter menneskerettighetene angående tvang og kollektiv avstraffelse, og prøvde å tvinge meg til å gå inn i kirken. :no:

I samfunnet ellers -- nei, aldri...

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...