MadRos Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 trenger ferdige bilder av biler og mennesker som er laget i flash, oe vet om sider hvor jeg kan få tak i sånt Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) En meget bra og velskrevet post, Latterkongen. Spesielt med tanke på at du siterer innlegget over deg. Vi skjønner liksom hva du svarer på Fortell ham istedet hva han skal google... Innlegget er fjernet nå... Men hva nøyaktig er det du leter etter, hproslan? Og hva skal du bruke det til? Et menneske kan jo være alt fra en strekmann -> detaljert tegning eller rett og slett et vanlig bilde. Det er mye lettere å hjelpe om man vet konkret hva du spør om. Endret 1. april 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 jeg vil ha noen som har to bein og to hender med hode, derfor skrev jeg ikke hva slags menneske jeg vil ha, alt passr for meg Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 !!! Typiske "Just Google og Leit"-svar slettet fra tråden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå