scybert Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Hei! Noen som har erfaring med Nocturas NH-12F kjøler til dette kortet? Er det plass til den +chipset-kjøleren? Skal kjøle en E6600-prosessor. Bråker den mye? Hvordan takler hk den veldige tyngden? Hvilken vifte er best til den? 2stk? Endret 15. mars 2007 av scybert Lenke til kommentar
Roug Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er vel den kjøleren jeg bruker:) Den fungerer utmerket, bruker vifta som fulgte med, og en vifte jeg hadde liggende, For mine ører bråker den ikke noe spesielt mye:P Jeg bryr meg ikke så mye om sånt da Bare den kjøler bra, noe som denne deffinitivt gjør meget bra! Passer akkurat til det kortet Chipset vifta er på Lenke til kommentar
scybert Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Takker for svaret! Jeg bruker Fatal1ty-viften nå,fra zalman...men den bråker som et fly..rundt 43 db tror jeg..Å DET høres.. må bruke øreklokker om en skal spille. Maks temp på 100% cpu-stress er rundt 55-56gr tror jeg..men hører tempen på noctura skal komme en god del under det?Hvor mye ligger din cpu-temp på? Lenke til kommentar
Roug Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 nå som den er klokka ligger den på 48 idel rundt 60 Load er fornøyd med det, volten er da på 1.65 i bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå