Gå til innhold

SuperAntiSpyware Pro kjører CPU til himmels?

wil

Anbefalte innlegg

Hei. Kjører dualboot Windows 2000 og XP og det går da veldig fint. ikke noe problem, det jeg bruker å gjøre da er at jeg installerer det meste av samme programvare både i Windows 2000 og XP, men enkelte programmer har jeg alternativer til i XP, men nok om det.

For noen dager siden installerte jeg den nyeste versjonen av SuperAntiSpyware i Windows 2000. Installasjonen gikk fint og den ble ferdig. Jeg konfiguerte den før jeg restarta maskina. Når jeg så hadde restarta den så kommer det først en sånn SuperAntiSpyware Splash Screen. Da kjører CPU`en til himmels. Så jeg måtte gå inni sikkerhetsmodus og avinstallere den igjen, eller jeg husker ikke om jeg gjorde det derifra, men uannsett. I går så installerte jeg en haug med programmer i Windows XP, blant annet da også SuperAntiSpyware og SupoerAdBlocker. Gjorde litt forandringer før jeg restarta. Blant annet Slo jeg av Splash Screen på SuperAntiSpyware.

Jeg restarta maskina. Men CPU`en gikk ikke til himmels i Windows XP som jeg kunne se. Så jeg tenkte sånn for moro skyld og gjøre akkurat de endringene jeg hadde gjort når jeg installerte den i XP og gjøre det i Windows 2000 også når jeg skulle installere SuperAntiSpyware igjen, så kjørte den allikevel CPU`en til himmels. Eneste som jeg kan komme på som kan løse problemet i Windows 2000 kan være at jeg slår av hele programmet under oppstart, men da er hele vitsen med programmet bort. Den skal jo egentlig kjøre Real Time Protection da.

Noen som vet hva problemet kan være?

Hilsen. wil.

Endret av wil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen. Problemet er nå løst. Problemet tror jeg lå i at det var noe NVIDIA greier som starta samtidig som Windows 2000 og som igjen gjorde at CPU`en gikk på 100%.

Så jeg gikk inni Sikkerhetsmodus til Windows 2000. Kjørte MSCONFIG og slo av NVIDIA greiene under oppstarten. Så restarta jeg og vips, var problemet løst. Mener å huske at jeg restarta 2 ganger også for å være sikker, og det fungerte fremdeles, så da ser jeg problemet som løst. Endelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...