bakken2 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Håper noen kan foreslå et prima program for filmredigering. Har tidligere brukt Pinnacle, men sitter med følelsen at det må finnes noe bedre der ute. Takker og bukker om noen har linker til sider hvor dette kan skaffes tilveie for en beskjeden sum. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har du prøvd Adobe Premiere Pro ? Kanskje dyrt, men utrolig program. Du bor også ha minst 1 gb minne for dette. Det sluker minne. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Kanskje nokon fornuftige forslag her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=435013 Endret 15. mars 2007 av incanus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Selv er jeg veldig fornøyd med Sony sin Vegas Video.. Sony Vegas! Wiken Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Selv er jeg veldig fornøyd med Sony sin Vegas Video.. Sony Vegas! Wiken 8170600[/snapback] Veit det. Vart tipsa om det, jeg og.. og... Say no more..... Det er bare best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå