Gå til innhold

Klokking av mitt utstyr

Anbefalte innlegg

hei!

Bare litt nysjerrig om noen veit hva som skal til og hvor mye jeg kan vente meg i økning.

Alt er stock nå og har kun luft kjøling.

Oppsett:

CPU Core 2 Duo E6700 2.67GHz S-775 1066MHz 4MB "Conroe" Boxed

nVidia 8800GTS 640MB PCI-E 2xDVI TV-Out HDTV

Asus Mainboard P5WDG2 WS PRO S-775 I975X ATX Audio 2xGbLAN 2x1394 2xPCI-E SATA Raid

Geil 2GB (2x1GB) DDR2 PC6400 800MHz Ultra 4-4-4-12 Metallic-Orange Aluminum Retail

Ligger på underkant av 55 grader til vanlig når jeg kjører High def på 1 skjerm og spill etc på andre skjermen (dualscreen)

Holder max fps og ingen lagg med max details på alt med 1280x1024 + 1680x1050 oppløsning.

Akkurat nå med ingen applikasjoner oppe untatt firefox holder den 35 grader.

Vil bare vite hva jeg kan vente meg i merkbar forskjell og om det er lett å trøkke ut litt mere kraft uten å måtte bestille masse nytt. (kan bytte vifte og småting men denna dataen har allerede kosta meg over 18.000 i deler så noe store kostrader som vannkøling etc gidder jeg ikke)

Endret av dabooo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

hvis load er rundt 45-55 grader og uten noe oppe rundt 35 grader, hva kan jeg vente og få med vannkjøling? kan det være mulig og klokke kjernene fra 2.66 til 3gz og holde samme temperatur med vannkjøling? :O

Lenke til kommentar
hvis load er rundt 45-55 grader og uten noe oppe rundt 35 grader, hva kan jeg vente og få med vannkjøling? kan det være mulig og klokke kjernene fra 2.66 til 3gz og holde samme temperatur med vannkjøling? :O

8254475[/snapback]

Vannkjøling er så mangt, men dårligere enn luftkjøling er det nok ikke uansett hva du kjøper.

Hvis du kjøper BRA vannkjøling kan du øke spenningen en del mer uten å få drithøye temps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...