Ev1BL Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Heisann Det har seg nemlig slik at når jeg sitter ved pcen en stund, spesielt når jeg spiller dataspill, blir jeg veldig kald på hendene. De blir stive og svette. Jeg fikk høre av en bekjent at det kunne være dårlig blodsirkulasjon. Kan dette stemme? Eventuellt hva kan det være? Edit: Jeg blir også generelt sett lett kald på hendene, når jeg er ute osv. -ev1 Endret 15. mars 2007 av Ev1BL Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 ja jeg har også hørt at det kan være forårsaket av dårlig blodsirkulasjon.. så det kan stemme det. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jepp kan stemme veldig bra. Det samme som skjer når man fryser; kapillærene krymper og blodet sentreres rundt midten av kroppen (hjertet primært). Hvorfor dette skulle skje med deg er jo en annen sak... Prøv å beveg armene mer, eller med jenvlige mellomrom mens du sitter der, og sjekk om det funker kanskje. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Evt bruker du pulsvarmere og/eller hansker med løse fingertupper. Funker fett for min del. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Pleide å bli kald/klam på hendene når jeg spilte en viktig CS kamp. Er du nervøs for noe når du spiller? Du kan også prøve å skaffe deg ei bedre mus, enkelte tiltrekker seg svette... Så hvis du bare svetter litt så kjennes det ut som om du har svettet i flere timer på musa... Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Ah! Det er akkurat det som som oftest skjer Bruktbilen, i match/prac. Musen jeg har er IME 3.0. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Vær mer aktiv og legg om kostholde ditt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ah! Det er akkurat det som som oftest skjer Bruktbilen, i match/prac. Musen jeg har er IME 3.0. 8161322[/snapback] Kjøp deg skatez, optisk mus og ny musmatte(func osv), da vil musa bli bortover ved den minste bevegelse Ikke hold musa stramt heller. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Heisann Det har seg nemlig slik at når jeg sitter ved pcen en stund, spesielt når jeg spiller dataspill, blir jeg veldig kald på hendene. De blir stive og svette. Jeg fikk høre av en bekjent at det kunne være dårlig blodsirkulasjon. Kan dette stemme? Eventuellt hva kan det være? Edit: Jeg blir også generelt sett lett kald på hendene, når jeg er ute osv. -ev1 8157972[/snapback] Det er helt vanlig. Sittestilling, eller stillinger som kreves av å bruke keyboard og mus, er ikke gunstig for sirkulasjonen. Endret 15. mars 2007 av Vaio Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg sliter med at tærne mine bestandig er iskalde når jeg skal legge meg. Har tenkt mange ganger at det kan være dårlig blodsirkulasjon, men jeg beveger meg jo mer enn nok... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg sliter med at tærne mine bestandig er iskalde når jeg skal legge meg. Har tenkt mange ganger at det kan være dårlig blodsirkulasjon, men jeg beveger meg jo mer enn nok... 8162825[/snapback] Det finnes også folk med lav kroppsmetabolisme. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg sliter med at tærne mine bestandig er iskalde når jeg skal legge meg. Har tenkt mange ganger at det kan være dårlig blodsirkulasjon, men jeg beveger meg jo mer enn nok... 8162825[/snapback] Du trenger noen til å varme tærne og massere dem, da blir dem varme. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Det finnes også folk med lav kroppsmetabolisme. 8162856[/snapback] Lyst til å forklare nærmere? Du trenger noen til å varme tærne og massere dem, da blir dem varme. 8162867[/snapback] Det er faktisk det eneste som hjelper. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kalde føtter + Varmeflaske = Gode og varme føtter. Søstra mi har også fantasert på og skaffe seg en dverg som ligger over beina hennes og samboerens, men det lar seg vel ikke gjøre.. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Det finnes også folk med lav kroppsmetabolisme. 8162856[/snapback] Lyst til å forklare nærmere? Enkelte mennesker har lavere metabolisme. Dvs. Avhengig hvor effektivt stoffskifte skjer i kroppen. Det er genetisk, og meget normal (For variasjoner). Massasje er en måte å øke lokalsirkulasjonen på, ellers er de kortvarige.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Det der stemmer. Men visst du tar rundt deg et teppe, (Anbefaler at stoffet er i 100% acryl) så skal det nok ordne seg. Pass på at det er stort også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå