fomlepung Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har 2x GF7800GTX kort som fungerte helt supert i SLi i Win XP. Men nå etter at jeg innstallerte Win Vista Ultimate, så greier den bare å bruke den ene GPU'en. Sjekket websider opp og ned angående dette, og det som det viser seg er at Nvidia kun har laget en driver som støtter SLi for 8800 kort. De har "glemt" oss som er i 6 og 7 serien av GPU'ene. Enormt irriterende å måtte kun la PC'en gå for "halv maskin". Bare kort lurer på om det er noen som vet om det finnes noen "work around" dette? Eller må man bare vente til Nvidia får fingen ut å greier å mekke en driver som også inkluderer oss med eldre kort enn 8 serien? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Bare kort lurer på om det er noen som vet om det finnes noen "work around" dette? Eller må man bare vente til Nvidia får fingen ut å greier å mekke en driver som også inkluderer oss med eldre kort enn 8 serien? 8157971[/snapback] Driver er allerede ute i offisiel beta: http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_101.41.html "Ikke-beta" driver er planlagt i slutten av mars... Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Takker og bukker for den. Kunne enable SLi med den driveren til motsetning av de andre jeg prøvde. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Takker og bukker for den. Kunne enable SLi med den driveren til motsetning av de andre jeg prøvde. 8161538[/snapback] Flott! Husk at det ikke bare er grafikk-driveren som sliter med Vista, men også flere spill. Anbefaler deg å ha XP i dual-boot hvis du får trøbbel med et spill i Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå