JPTvete Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Legger inn enda et foto jeg har tatt av Kristina.. Vil gjerne høre hva dere synes. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg syns at den lyse ryggraden, og de to tatoveringene (?) på venstre side forstyrrer, og ødelegger inntrykket av symmetri. Men lyset kommer fint inn på modellen som sitter i en passende stilling. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er enig med Marius her, fjern tatoveringene. Ellers vil jeg si at bilde ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg synes det var litt for mørkt. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 flott bilde. Men jeg likte ikke den ryggraden der.. litt mer lys på helheten og litt mindre på yggraden Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Jeg syns at den lyse ryggraden, og de to tatoveringene (?) på venstre side forstyrrer, og ødelegger inntrykket av symmetri. Men lyset kommer fint inn på modellen som sitter i en passende stilling. 8159223[/snapback] På samme måte som jeg ikke fjerner føflekker så fjerner jeg heller ikke tatto'er. Mødellen ønsker å ha disse og har valgt å ha de så synes de hører hjemme. Ryggraden synes jeg ikke er skjemmende. Er enig med Marius her, fjern tatoveringene. Ellers vil jeg si at bilde ser veldig bra ut. 8161369[/snapback] Takk for din vurdering. Jeg synes det var litt for mørkt. 8161966[/snapback] Det må du få lov å synes ;-) Jeg ønsket det slik. flott bilde. Men jeg likte ikke den ryggraden der.. litt mer lys på helheten og litt mindre på yggraden 8161987[/snapback] Takk for vurderingen. Endret 15. mars 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Må si jeg egentlig likte at ryggraden lyser opp litt i det mørke feltet. Og tatoveringene var ikke skjemmende i hele tatt, viser bare at du har avbildet ett menneske med karakter og ikke en dokke. Men så er ikke jeg tilhenger av at bilder blir redigert til de ar altfor "perfekte" heller Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Som jeg nevnte, det ødelegger inntrykket av symmetri, men bilde blir ikke ødelagt av den grunn, men den kan ikke plasseres i kategorien "symmetri". Det var sikkert ikke det du ville heller, så det er jo greit Lenke til kommentar
jammi Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Uææ, jeg likte rett og slett ikke bildet. Det minnet meg kun om aliens og romvesner.. -_- Kunne aldri hatt dette på en vegg. Beklager. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Uææ, jeg likte rett og slett ikke bildet. Det minnet meg kun om aliens og romvesner.. -_- Kunne aldri hatt dette på en vegg. Beklager. 8169985[/snapback] *Ler* Hva liker du ikke og hva mener du burde vært annerledes? Tar imot tips! *Ler mer* Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Likte dette. Fin positur. Er ikke enig i at ryggraden forstyrrer, synes den gjør seg. det samme mener jeg om tatoveringene, det er slik personen er og hvorfor skjule det? Likte dette, flott Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det er jo en ekte person jo! Likte belysningen, og syntes ryggraden dro bildet lit frem, og tatoveringene var ikke ødeleggende, de bare gjorde at det var mer ved bildet enn at det var en dukke der, det er et menneske. Flott bilde! Lenke til kommentar
whoi Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Veldig kult lagd! Kanskje jeg er rar, men jeg får skrekkfilm vibber av det. Det hadde vært genialt med et hode som var vridd unaturlig langt sideveis, f.eks 130 grader eller noe. Veldig svakt synlig det og, som resten av bildet, og med et lurt, ondt smil Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Det er jo en ekte person jo!Likte belysningen, og syntes ryggraden dro bildet lit frem, og tatoveringene var ikke ødeleggende, de bare gjorde at det var mer ved bildet enn at det var en dukke der, det er et menneske. Flott bilde! 8292560[/snapback] Takk for din kommentar. Hyggelig at det falt i smak :-) Veldig kult lagd! Kanskje jeg er rar, men jeg får skrekkfilm vibber av det. Det hadde vært genialt med et hode som var vridd unaturlig langt sideveis, f.eks 130 grader eller noe. Veldig svakt synlig det og, som resten av bildet, og med et lurt, ondt smil 8306565[/snapback] Takk for det :-) Hehe, bra du har ideer... du går utover min fantasi :-) :-) Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Flott bilde liker det jeg. Har ikke noe og utsette på det i fra min erfaring ang fotografering så. hadde gjort seg på veggen også dette. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Flott bilde liker det jeg. Har ikke noe og utsette på det i fra min erfaring ang fotografering så. hadde gjort seg på veggen også dette. 8310948[/snapback] Takk for det :-) Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hvorfor gidder du i det hele å poste det i bildekritikk når du her beviser at du ikke tåler kritikk om hva du burde gjøre? Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 hvorfor gidder du i det hele å poste det i bildekritikk når du her beviser at du ikke tåler kritikk om hva du burde gjøre? 8313214[/snapback] Det skal jeg si deg, jeg tåler å få kritikk og respekterer at andre gir meg det og mener motsatt av meg. Jeg er veldig bevisst i forhold til hvordan jeg lager mine bilder og hvordan jeg ønsker å ha de, grunnen til at jeg legger de ut er at det kan være ting jeg har oversett og ikke ser selv pga at man ofte blir blind på egne bilder. Det har gitt meg mye å legge ut bilder de siste årene, spesielt da man får konstruktive kritiske tilbakemeldinger. Vet ikke om du synes dette er bra nok svar?? Det holder for meg! Ståle Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Når man legger ut et bilde i kritikken må man tåle kritikk ja, men det finns to typer konstruktiv kritikk. Den ene hvor ting som; Støv, dårlig retusjering eller høylys blir påpekt, og det andre hvor egne meninger om hva som kunne vært gjort annerledes. Personlig gidder jeg ikke bruke tid på å endre øyenfarge til en kar fordi en på forumet mener det ville vært best, om jeg selv ikke syns det. Så om noen kommer med tips til andre teknikker og fotografen velger å ikke bry seg om dette syns jeg det er helt greit. Toska92: Hva er det du mener snakenor har gjort galt? Med tanke på tilbakemeldinger. Ettersom du ser ut til å være 92'er syns jeg du skal trå varsomt med å kritisere en forholdsvis erfaren (Og god) fotograf som snakenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå