lonni Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Hei! For tiden jobber jeg og to kollegaer sammen om en dokumentarfilm. Filmen handler om eldre mennesker som havner på gamlehjem, og om hvordan de har det der (no a la "Dei mjuke henden" av Margaret Olin). Jeg spør nå dere kreative sjeler som surfer omkring på forumet: har dere noen forslag til et navn på filmen? Grunnen til at jeg spør er at vi ikke klarer å bli enige om et navn å bruke. Takk på forhånd Endret 17. mars 2007 av lonni Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 "Hjelp! Vi flytter på gamlehjem" Neida.. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Kan du gi litt mer informasjon om hvem som er målgruppen, hvem dere arbeider for osv? Lenke til kommentar
lonni Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Vi arbeider selvstendig som en del av et fordypningsprosjekt på skolen. Vi har valgt å satse på en bred målgruppe (alt fra folk som skal flytte på gamlehjelp til nysgjerrigperer som vil vite mer om gamlehjem). Budskapet vi prøver å formidle er hvordan et gamlehjem er og hvordan det er å havne der. I filmen følger vi et asosialt ektepar som savner sitt tidligere hjem, samt en veldig gammel, sosial og meget aktiv dame som bor alene og trives godt. Mellom disse er det en sterk kontrast som dere sikkert skjønner. Det bør vel også nevnes at folkene allerede har bodd på hjemmet i cirka 3 år. Søte folk det der Endret 14. mars 2007 av lonni Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) EDIT: Jeg er ikke så sur som jeg høres ut som Dette er kun en standardmelding jeg har lagt ut for enkelthetsskyld. Endret 15. mars 2007 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå