Gå til innhold

Korleis tilpasse seg oppgåver frå kunden?

Anbefalte innlegg

Eg snakka med ein person som har lang erfaring frå IT bransjen(15år). Han er stor motstander av både Java og .Net då han meiner begge platformer er bloated og prøver å gjere alt. Han meiner det er feil å tilpasse ei oppgåve frå kunden til eit verktøy, men at ein heller på sjå seg rundt og *forske* etter meir optimale verktøy som kan lettere tilpasses ein oppgåve frå kunden. Noko som eg eg synes høyres heilt logisk ut med tanke på at ein bruker feks ikkje ein lastebil til alle oppgåver.

Som eksempel dro han fram at for utvikling av ein nettbutikk så er PHP/Rails/PostgreSQL eit mykje betre alternativ enn Java, .Net, MSSQL eller Oracle. Eller utvikling av software som tester og rekning av masse matte og fysikk med kombinasjon av C++ og Fortran. ANSI C og Assembly for Embedded osv. Blei dette gjort i .Net eller Java så blei det mykje grisekoding og overflødig bruk av forskjellige bibloteker. Han viste til mobiltelefoner som kjører java. Hardwarekrefter på nivå med ein gammal pentium, ytelse verre enn ein 286.

Java og .Net bør vere eit siste alternativ meinte han. Men som alle veit så er .Net og Java mest populært blant bedriftene idag.

Eg spurte ein anna om dette som har jobba eit år i IT bransjen. Han fortalte meg at grunnen til at det er sånn er fordi nesten alle kunder krever .Net eller Java. Og det har noko med at bedrifter idag har som oftest låst seg til ein Oracle eller Microsoft løsning. Mange av deiras prosjekter kjørte på Oracle fordi dei samarbeidet med andre bedrifters prosjekter som kjørte Oracle frå før og då ville det bli for tungvindt å brukt alternativer. Han kom med mange eksempler og kostnadseffektivt så var .Net og Java langt tryggere samtidig som kunden følte seg tryggare og.

Nå er han som misliker Java og .Net ein skikkeleg kranglefant med sterke meininger og. Men eg trur han har eit godt poeng, men pågrunn av at eg mangler erfaring så lurer eg på kva dykk med meir erfaring meiner? Skal ein tilpasse oppgåva frå kunden til sitt verktøy? Eller skal ein finne verktøy som skal tilpasses oppgåven frå kunden? Eller er det rett og slett pengene som bestemmer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Vedlikehold og videreutvikling er tunge argumenter i min bok. De "nye" teknologiene som kunden ønsker til sitt prosjekt nå er kanskje bedre for akkurat det han ber om nå, men når andre skal videreutvikle dette senere, eller vedlikeholde koden er det greit at det er brukt rammeverk som kan utvides, og ikke minst at det er skrevet i et språk som mange skjønner.

Hvis man da har valgt fra begynnelsen å utvikle noe med en teknologi som ikke støtter evt. tillegg man ønsker senere vil dette kunne føre til emergente problemer(problemer som oppstår når man skal koble sammen flere deler som fungerte hver for seg, men ikke sammen) .

Endret av bærbar
Lenke til kommentar

Jeg tror man må se an kundens behov. Ønsker kunden en grei nettbutikk, kommer man langt med php/mysql/django/rails.

Men om kunden er en stor bank som skal ha nytt datasystem, er behovet et helt annet. Da er sikkerhet, stabilitet, standarder viktige begreper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...