Gå til innhold

Video av LittleBigPlanet til PS3.

jvik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet virker bare awsome, som en ultrahappy versjon av Garrysmod, eller en stuffed animals versjon av Trackmania.

Heh sitter å ser Hd, versjonen av videoklippene på 360'n, og må innrømme det hadde passe perfekt for 360,

Endret av Power-Z
Lenke til kommentar
Kan vel koble til 8 om den siste kobles til med kabel? Tipper dette hadde vært gøy med 8 kamerater

Skjønte ikke helt hvorfor man skulle koble til den siste med kabel der, meeen... Er faktisk bare støtte for 7 kontroller. Litt rart tall kanskje, men det stemmer med tanke på lysene på kontrollen. Det er 4 nummererte lys som lyser avhengig av hvilken spiller du er, og hvis du velger å være spiller 7 så lyser både 3 og 4 :D

8160770[/snapback]

Fordi det er umulig å ha flere samtidig på grunn av begrensninger med bluetooth.

Lenke til kommentar

Jeg er så lei av og lese hele tiden at "Åh skulle ønske dette var til xbox360 ftw OMG Sixaxis" Osv.

Men ikke ta feil her:

Jeg er veldig objektiv og jeg har selv mener at PS3 og sony sin måte og konkurere på har tatt en veldig feil sving og ødelagt for dem selv. De fant på masse tull for og beskytte at det ikke finnes noe Rumbel. Noe dem veit selv at det er totalt nødvendig for det gir den lille ekstra piffen. Å at dem hard satser på Blu Ray som har en sjansje for og ikke bli "the next thing". Men livet består av og ta sjanser.

Men det er igrunn ikke noe problem. For dette er små saker dem lett kan fikse som f.eks xbox360 har gjort underveis hele tiden. Med Updates og nå en ny prossesor + harddisk osv.

Men problemet til PS3 er at dem har mistet støtte hos sine spillutviklere og mistet en del gode tittler som de andre konsollene har fått smake på.

Å det finnes vel veldig få spill som er kun ekslusive til PS3 som gjør at man BARE må ha PS3.

Det skjønner jeg veldig godt, for selv kunne jeg ha kjøpt den. Men hva fikk jeg? Ingen spill som frister kun en veldig dyr multimedia spiller.

Men nå har dem søren meg slatt hammeren i bordet og fått ut fingere. Dem har funnet noen geniale mennesker som har laget dette vanvittige morsomme spillet, som det ser ut til og bli. Understrek `ser ut til`. sinnsykt kult og det ser nydelig ut. + Home som ser veldig spennende ut å. Dem har tatt Live konseptet og byggd på det videre. Fantastisk bra.

Men nå snakker vi om LittelBigPlanet.

Her er et spill som er opp til oss spillere og utvikle, lage, faktisk bruke hjernecellene våre til noe mer fornuftig og ha deg gøy uten og drepe 500 terrorister. Et helt uskyldig morsomt spill. Dette er et stort pluss i boka til Sony og jeg ønsker dem det aller beste. Faktisk kommer jeg selv til og kjøpe PS3 neste år da denne kommer ut kun pågrunn av dette. For det er et spill som appelerer til meg.

Så hver så snill, IKKE skriv så mye dritt om sony i alle tråder som handler om sony osv. Kan dere bare være så snill for en gang slutte og oppfører dere som små 14 år gamle jenter som krangler over hvilken maskara som er best og hvem som gir best farge. For jeg er drit lei og se alle tråder om sony bli tråkket ned av dere spesielt når tråden prøver og ha en posetiv tone til PS3. Som faktisk endelig kommer til og gi oss noe nytt og spennende som ser bra ut.

Dette forumet har blitt for mye horete av slike poster og gir meg hodepine når jeg prøver og nyte en post som handler om noe som ser ut til og bli en slager.

Ikke så vennlig hilsen av

BanAnus

:mad:

Ps: Jeg liker alle konsoller, så jeg er ikke noe fanboy! Det som teller er spillene!

Lenke til kommentar

LBP ser fantastisk ut, og Sony har her noe som kan være en killer app.

Er ikke helt min greie, men er helt klart noe som jeg ikke har sagt nei til.

Klarer Sony å kommer med flere slike ting, så skal jeg nok helt klart vurdere en PS3 når prisen kommer på et mer normalt nivå.

Lenke til kommentar

EVER! har sløst tid på å "de-rumble" meg selv de siste månedene, men at PS3 får tilbake rumble, FINT!

back on topic:

Dette er et spill som kommer til å gjøre meg noen slanter fattigere i fremtiden. dette ser så gøy ut, og så gjennomtenkt, at dette er [for meg[/i] en må-ha-tittel. sammen med Resistance, Motorstorm, Assassins Creed, FFXIII, FFvXIII, Unkown Realms, Eye Of Judgement (hvis utvikling fortsatt pågår), og muligens et par andre. men dette flyttes nå mange plasser opp på ønskelista :D

Lenke til kommentar

Kan dere fanboys gi faen i å diskutere rumble. Dette har ikke en dritt mer LBP å gjøre. Vil dere leke eksperter, så ta det på PM. Dere ødelegger nemlig tråden. Dre vet selv hvem dere er. :thumbdown:

Gleder meg veldig til LBP :love: Men lurer på en ting: skulle spillet komme ut på Blu Ray eller blir den lagt ut på psStore?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...