Gå til innhold

Treningsprofiler fra forumet


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Født: 5/10 -87

Høyde: 192

Vekt (on/off season): var 82 på vekta i sta.

 

Idrettsbakgrunn: Fotball, håndball, friidrett og styrketrening

Disse idrett(er) holder jeg på med: Styrketrening/kroppsbygging

Så lenge har jeg drevet med den: Har trent styrke av og på i snart 3 år.

Grunnen til at jeg driver med den/dem er:[/b] Bedre selvfølelse, samt at det er sunt!

Meritter (valgfri): Makset 134kg i markløft, eneste nevneverdige.

 

Dette fokuserer jeg på: Økt muskelmasse. Gjennomføre øvelser slavisk og korrekt.

Dette vil jeg oppnå: Bli "stor", rundt ligge litt under 90 til sommeren med lav fettprosent

Dette motiverer meg: "Store" mennesker, pluss damer.

 

Så mange timer trener jeg i uken: prøver å trene 4 dager i uka, avhenging av mengde skolearbeid og når jeg ser muligheten til å dra fra skolen.

Kosten min består stort sett av: Kylling i forskjellig form med ris, evt pomfrits til middag, brød med tunfisk og masjones, evt ost til mellommåltid.

Eventuelle kosttilskudd: Kreatin og proteinpulver

 

Her trener jeg: NTNUI dragvoll/gløs

Treningstøy: Joggebukse og tskjorte (drar fram singletten når jeg føler for det)

Treningsutstyr: Treningshansker med håndleddsstøtte og "reimer".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Født: 04.09.1989

Høyde: 185-188 cm

Vekt (on/off season): 76 kg

 

Idrettsbakgrunn: 9 år med fotball, 1,5 år med friidrett, 2 år med styrketrening, 0,5 år med volleyball.

Denne idretten holder jeg på med: Styrketrening.

Så lenge har jeg drevet med den: 2 år.

Grunnen til at jeg driver med den er: Bli sterkere, holde formen, sosialt.

 

Dette fokuserer jeg på: 1. Eksplosivitet. 2. Ikke ødelegge ryggen. 3. Alltid ligge et hakk foran en kamerat i styrkeløftøvelsene.

Dette vil jeg oppnå: Ingen spesielle mål.

Dette motiverer meg: Å se utvikling, og velproporsjonerte tenåringsjenter traskende rundt på Spenst.

 

Så mange timer trener jeg i uken: 8-10 timer.

Kosten min består stort sett av: Det som blir servert hjemme. Jeg har et stort forbedringspotensiale når det gjelder kosthold, men jeg vil liksom ikke droppe god mat.

 

Her trener jeg: Spenst Kråkerøy. Si ifra hvis du tar deg en tur.

Treningstøy: Vanlig treningsbukse/-shorts, t-skjorte og gule Puma-sko.

Endret av L@sse
Lenke til kommentar

Født:14/05/89

Høyde: 1195 cm

Vekt (on/off season): 80kg

 

Idrettsbakgrunn: Kjørte aktivt slalom fra jeg var 6 år til jeg var rundt 11-12 års alderen, og har holdt på med dette på egenhånd i etter tid. Spilte også fotball i et par år. Etter jeg flyttet til USA begynte jeg med Cross Country løping, og jeg begynte med friidrett nå i vinter.

Disse idrett(er) holder jeg på med:Friidrett og styrketrening.

Så lenge har jeg drevet med den: Et par måneder aktivt.

Grunnen til at jeg driver med den/dem er:Det er veldig sosialt, og de beste jentene finner du under friidrett eller dansing. Dansing er ikke en ting for meg, så da blir det heller friidrett. Jeg liker å løpe, og jeg elsker følelsen av å komme i form. Å se at du forbedrer deg er en fantastisk følelse når du vet at du har jobbet hardt for å oppnå dette.

Meritter:

  • 8 plass 800 meter i North Dakota/Minnesota meet.

Dette fokuserer jeg på: Forbedre kondisjonen, bli sterkere og få en bedre kropp.

Dette vil jeg oppnå: I år vil jeg kvalifisere i 800 meter North Dakota state meet, da gjerne med en tid som er under 2:07. Jeg vil også forbedre meg kraftig på 1600 meteren, og har et mål om å komme under 11 tallet på 3200 meteren.

Dette motiverer meg:Egen fremgang, konkurranseinstinkt, følelsen av å lykkes.

 

Så mange timer trener jeg i uken:Styrke: 1 time fire ganger i uken.

Kondisjon: Seks ganger i uken, som oftest to timer om gangen.

Kosten min består stort sett av:Desverre er ikke den verdens beste siden det er vanskelig å finne god og sunn mat i USA. Jeg spiser som regel det som serveres til middagsbordet (til tider veldig usunt), det som serveres til skolelunsj (usunt i mine øyne) og diverse frokostblandinger. Jeg holder meg unna brød siden det er helt umulig å finne grovbrød her til lands.

Eventuelle kosttilskudd:Omega 3, multivitamin og proteinpulver til tider.

 

Her trener jeg:Ute i naturen, i byen, YMCA, skolen, Bismarck Bowl Stadium.

Treningstøy:Vanlige treningstøy og skolens uniform.

Treningsutstyr:Joggesko og piggsko

post-39493-1175136495_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Født: 10.08.87

Høyde: ca 173cm

Vekt (on/off season): (77kg, Mål 80-82kg). EDIT: Veier nå 86kg og målet for off season er rundt 90-95. On season blir ikke før neste år, så får vi se hva jeg veier og trekke ifra 10kg så har jeg målet mitt tror jeg.

Idrettsbakgrunn: 7 år med fotball

Disse idrett(er) holder jeg på med: Styrketrening

Så lenge har jeg drevet med den: 1,5 år

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Morsomt, utfordrende

 

Dette fokuserer jeg på: At øvelser utføres riktig, holde seg skadefri(noe jeg sliter med akuratt nå)

Dette vil jeg oppnå: Me Tarzan, you Jane.

Dette motiverer meg: Fremgang er beste motivasjonsfaktoren, alltid morsomt også når man plutselig ser at en muskel har blitt endel større.

 

Så mange timer trener jeg i uken: 4-7 timer

Kosten min består stort sett av: Kornprodukter, Kjøtt, Frukt, Meieriprodukter

Eventuelle kosttilskudd: Proteinpulver 2 ganger daglig og tran.

Her trener jeg: SportN treningsstudio i Skien

Treningstøy: T-shirt, joggebukse, svetteband(sommer), shorts(sommer), adidas joggesko

 

Treningsprgram:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Mandag - Bryst:

Hantelpress

Crossover

Pushups

 

Tirsdag - Skuldre:

Stående Skulderpress

Sidehev

Oppoverroing

 

Onsdag - Bein:

Benspark oppvarming trege repitisjoner

Small Benpress

Benspark eksplosivt tunge reps

Utfall

Tåhev

 

Fredag - Rygg:

Rygghev

T-Bar roing

Sittende Roing

Nedtrekk

Shrugs

 

Lørdag - Armer:

Hantelcurl

Scottcurl m/kabel

Pushdowns

Smale Dips

Kabel Extention

 

Mage: Kjører mage 2-3 ganger i uken, Mandag, Tirsdag og Fredag som oftest.

 

EDIT: Nytt program, så forandret på det.

EEDIT2: La inn kosttilskudd jeg bruker og en oppdatering av treningsprogram siden jeg har bytte ut et par øvelser. Forandret litt på vekten siden den har forandret seg endel.

Endret av hds
Lenke til kommentar

Andreaz_

 

hmm.jpg

(har ikke noe annet bilde - fattig student uten kamera)

 

Født: 20.12.1988

Høyde:182 cm

Vekt (on/off season): 74 kg

 

Idrettsbakgrunn: 6 år svømming, 6 år fotball, 2 år håndball, 1 år karate, styrketrening & div. kondisjon (jogging/løping/sykkling og tung sekk i skogen)

Disse idrett(er) holder jeg på med: Styrketrening, utholdenhet og kondisjon.

Så lenge har jeg drevet med den: 1-2 år

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Skal inn i militæret (HJK)

Meritter (valgfri): Var best i min årsklasse svømming (Norge)

 

Dette fokuserer jeg på: Øke styrke og volum

Dette vil jeg oppnå: Veldig godt trent generelt

Dette motiverer meg: Resultater

 

Så mange timer trener jeg i uken: 6-10 timer

Kosten min består stort sett av: Havregryn, brødskiver, melk og egg

Eventuelle kosttilskudd: Proteinpulver, ZMA, kreatin og litt til...

 

Her trener jeg: S.A.T.S og utendørs

Treningstøy: Joggebukse og t-sjorte

Treningsutstyr: Vekter og en jævlig tung sekk.

 

 

Treningsprogram:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Mandag: Rygg/Bi og mage

Tirsdag: Bryst/tri og mage

Onsdag: 5 timers fjelltur med 30kg på ryggen

Torsdag: Løpe 8km

Fredag: Sekk på ryggen (35kg) og lang tur med hunden min

Lørdag: Fri (eller kondisjon)

Søndag: Bein og mage

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar

Thrusthamster

 

*bilde kommer snart*

 

Født: 08-01-1988

Høyde: 184

Vekt (on/off season): ca. 72 kg

 

Idrettsbakgrunn: 2 år med fotball, 1.5 år med friidrett, 8 år med generell utholdenhet og styrketrening, 4 år seriøst.

Disse idrett(er) holder jeg på med: (hvis du har flere, uthev hovedidretten) Generell styrke- og utholdenhetstrening.

Så lenge har jeg drevet med den: (idretten i bold) Begynte å løpe for 1 år siden, så denne blandingen har jeg trent med i 1 år.

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: For å bli en seig jævel, samt løpe maraton og triatlon etterhvert. Målet er å fullføre Norseman Xtreme flere ganger.

Meritter (valgfri):

Stupt forover over ei høydestang satt på 1.45 metersmerket (det er vel det eneste jeg har å vise frem).

 

Dette fokuserer jeg på: Mange repetisjoner og langkjøring, få bra utholdende eksplosiv styrke i basisøvelsene (armhevinger, sit-ups, pull-ups osv.).

Dette vil jeg oppnå: 100 repetisjoner per sett (trener med 3 hittil) i armhevinger og sit-ups i løpet av året, og ganske mye forbedring i pull-ups i løpet av året (trener med 9 repetisjoner nå).

Dette motiverer meg: Fremgang.

 

Så mange timer trener jeg i uken: ca. 8-10 timer i uka.

Kosten min består stort sett av: Kjøtt, brødskiver, proteinpulver, måltidserstatning, nudler, eplejuice og vann (det var vel alt faktisk).

Eventuelle kosttilskudd: Nutrisport 90+ proteinpulver, ProteinFabrikken Meal Replacement.

 

Her trener jeg: Hjemme og på grusveier i nærheten.

Treningstøy: Olabukse og t-skjorte hvis jeg ikke gidder, treningsbukse (ikke noe spesielt merke) og t-skjorte hvis jeg gidder.

Treningsutstyr: Joggesko, vannflaske, hantler, sit-ups-/bicepcurl-benk, boksebag og boksehansker.

 

Treningsprogram:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Mandag: Morgen: Sit-ups, armhevinger og 5 minutter på boksebag mellom bolkene.

Kveld: Sit-ups, armhevinger, "rygg-ups", "leg-ups", pull-ups

 

Tirsdag: Morgen: Sit-ups, armhevinger

Kveld: Løping (maratonprogram)

 

Onsdag: Morgen: Sit-ups, armhevinger, boksebag.

Kveld: Styrkeprogram med vekter.

 

Torsdag: Morgen: Sit-ups, armhevinger, boksebag.

Kveld: Løping (maratonprogram)

 

Fredag: Morgen: Sit-ups, armhevinger, boksebag.

Kveld: Samme som mandag kveld.

 

Lørdag: Kanskje litt avslappet løping.

 

Søndag: Kanskje litt avslappet løping.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Demille

 

Født: 19.06.90

Høyde: 175/76 cm

Vekt (on/off season): 65/68(på det verste) kg.

 

Idrettsbakgrunn:

Drevet med mye rart og prøvd masse, men det jeg har drevet "aktivt" med er: 2 år svømming, 1 år volleyball, 1 år basket, 2 år håndball, 3 år karate.

 

Disse idrett(ene) holder jeg på med: Sykling/spinning, styrketrening, løping.

Så lenge har jeg drevet med dem: 1,5 år. Løpt/jogget jevnlig i 3 år.

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Morsomt og passer meg bra, mht. at jeg kan bestemme selv når det passer meg å trene.

Dette fokuserer jeg på: Ting gjøres ordentlig, og at de har en positiv effekt.

Dette vil jeg oppnå: Bedre kondisjon, bli ”sterkere” (?)

Dette motiverer meg: Pappa, treningsglede, følelsen etter en hard økt osv.

 

Så mange timer trener jeg i uken: 6 timer +/-

Kosten min består stort sett av: Knekkebrød, frukt og middagsmat mamma lager.

Eventuelle kosttilskudd: Omega 3, vitaminbjørner.

 

Her trener jeg: KMT (Kongsberg medisinske treningssenter), skogen.

 

Treningstøy: Tights, enten lang eller knebukse. T-skjorte/topp, Adidas joggesko.

Treningsutstyr: Sykkel, samt diverse treningsapparater og lignende på senteret.

 

Treningsprogram:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Mandag: Styrke, rygg/mage (45min). Spin 60

Onsdag: Styrke, rygg/mage/armer (45min). Spin 60

Torsdag: Styrke, rygg/mage/armer/bein.(45-60 min)

Fredag: Spin 60.

Lørdag/Søndag: Kan hende tar en joggetur (ca. 4km) i skogen om været er bra.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

TheGnome

 

Født: 1990

Høyde: 180 cm

Vekt (on/off season): 65 kg

 

Idrettsbakgrunn: 10 år med fotball, 3 år med sykling på et halvseriøst nivå.

Disse idrett(er) holder jeg på med: Styrketrening, sykling.

Så lenge har jeg drevet med dem: Styrketrening i studio i et par måneder. Sykling de tre siste årene.

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Sykling og styrketrening for å holde meg i form og få en ok kropp.

Meritter (valgfri): Fjerde plassering i et lokalt sykkelritt.

 

Dette fokuserer jeg på: Få, men tunge repetisjoner når det gjelder styrketrening. Eksplosiv styrke når det gjelder sykling. Korte, men kjappe turer der blodslit står i fokus.

Dette vil jeg oppnå: Gå opp noen kilo i muskelmasse.

Dette motiverer meg: Når jeg merker fremgang

 

Så mange timer trener jeg i uken: 3-5 timer i uken om vinteren. Opp til 15 timer i uken om sommeren.

Kosten min består stort sett av: Kjøtt, brødskiver, appelsinjus, vann, frukt, fisk.

Eventuelle kosttilskudd: Ingen

 

Her trener jeg: Treningsstudioet, skogen, fjellet, landeveiene i området.

Treningstøy: treningsbukse og t-skjorte, eventuelt genser.

Treningsutstyr: Joggesko, sykkelsko, vannflaske, sykkel,

Lenke til kommentar

Øyvind

 

Født: 23.08.1989

Høyde: 186

Vekt: Ca 80 kilo

 

Idrettsbakgrunn: Håndball og litt Fotball

Disse idrett(er) holder jeg på med: Styrketrening og forsøk på kondisjonstrening.

Så lenge har jeg drevet med den:Har trent med vekter i 1 år.

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Jeg liker å trene, og jeg liker å se resultater. Men har ikke mulighet til å drive med faste treninger, ergo må jeg trene slik at jeg kan velge treningstider selv.

 

Dette fokuserer jeg på: Øke muskelvolumet, bedre kondisjon og lavere fettprosent.

Dette vil jeg oppnå: Bedre form ;)

Dette motiverer meg:Veldig mye forskjellig, alt fra filmer, musikk, kjente berømtheter og informasjon om trening.

 

Så mange timer trener jeg i uken:Varierer meget mye. Vekttreningen ligger på mellom 5-8. Cardio treningen er laber om vinteren, men prøver å sykle 2 ganger i uka om sommeren.

Kosten min består stort sett av: Ganske vanlig norsk husmannskost der jeg har lagt vekt på all informasjonen jeg opparbeidet meg ved å lese rundt omkring.

Eventuelle kosttilskudd:Proteintilskudd når økonomien strekker til.

 

Her trener jeg:I studio og på fjellet og skogen

Treningstøy:Det jeg finner....

Treningsutstyr:Vekter og norges vakre natur.

 

Treningsprogram 3 splitt når det gjelder styrketrening, når det gjelder kondisjon så er det hvor mange joggeturer og fjellturer jeg klarer å få meg til å gjøre i sommerhalvåret.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Sneakerholic

 

Født: 17.08.84

Høyde: 184

Vekt (on/off season): 76 nå, 88 i Januar før slankings

Idrettsbakgrunn: Fotball, tennis

Disse idrett(er) holder jeg på med: Klatring

Så lenge har jeg drevet med den: Sommeren 2006

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Prøvde det ut randomly og ble hekta, god statisk og dynamisk trening for hele kroppen, utfordrer motorikken (balanse, øye-hånd/fot koordinasjon), det er utrolig morsomt og det har en tendens til å gi adrenalinkick.

 

Dette fokuserer jeg på: Prøver å utvikle teknikken min for å gjøre vanskeligere ting istedenfor å klatre på ren muskelkraft.

Dette vil jeg oppnå: Bli sterkere, bli mer teknisk, få en sunnere mer veltrent kropp

Dette motiverer meg: Greie å lede ruter jeg ikke før har greid (fremgang), se før og etter-bilder av meg selv, klatrekompisen og Rage Against the Machine - Bulls on Parade

Så mange timer trener jeg i uken: 6 +/- mer om sommeren

Kosten min består stort sett av: Relativt sunt norskt kosthold, mye kjøtt, litt fisk, lite hvit ris og pasta, grovt brød/knekkebrød, veldig lite sukker.

Eventuelle kosttilskudd: Brukte Whey Isolate fra PF nå snart skal jeg teste Nutrisport 90+, i tillegg bruker jeg CreaForce fra TN

Her trener jeg: NTNUI, Gekko klatring, utendørs

Treningstøy: Nike Sphere Dry bukse evt. asiatisk fiskerbukse, random t-skjorte

Treningsutstyr: 5.10 Anasazi VCS sko, Petzl Corax sele, DMM Belay Master skrukarabiner, Black Diamond ATC-XP taubrems, kalkpose, teip til fingra

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

Født: 23.10.1990

Høyde: 182 Cm

Vekt (on/off season): 75kg (Stiger)

 

Idrettsbakgrunn: 7år med turn, 3år Friidrett, 4år Fotball, 5år med Handball og 1 år med styrketrening.

 

Disse idrett(er) holder jeg på med: Turn, Styrketrening

 

Så lenge har jeg drevet med dei: Turn 7år, Styrke 1år.

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Turn er alltid kjekt å ha som bakgrunn for vidare trening. Lærer masse om kropskontroll, og turn er godt å ha sidan eg står på snowboard.

Meritter: Vann kretsmesterskap i turn eit år sidan og regions mestera i Handball G15 2005.

 

Dette fokuserer jeg på: Styrke generelt og kroppskontroll.

Dette vil jeg oppnå: Vere med i NM i turn og ta 160 i benkpress :D

Dette motiverer meg: Progresjonen og treningspartner :)

Så mange timer trener jeg i uken: 12-14

 

Kosten min består stort sett av: Brødmat til frukost, lunsj og kvels. Middag er som regel kjøtt, poteter ol.

 

Her trener jeg: Trenings-senteret i kjellaren til bygda sitt kjøpesenter.

Treningstøy: Treningsbukse, t-skjorte.. Det vanlige

Treningsutstyr: Styrke: Det vanlige på trenings senter. Turn: Trampoline, Trampett, Airtrack, Ringer og Tumbling.

 

Treningsprogram:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Dag 1: Bryst/Biceps

Dag 2: Lår/legger/Mage

Dag 3: Rygg/triceps

Dag 4: Kvile

Dag 5: Skuldre/mage

post-110957-1176147958_thumb.jpg

Endret av cRave
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

*Bilde kommer mest sannsynlig*

 

Født: 15.12-1992

Høyde: 166cm

Vekt (on/off season): 59kg

 

Idrettsbakgrunn: 4 år med fotball (fra jeg var 5 til jeg var 9), Litt med ski på vinteren fra jeg var 5 til jeg var 7. Når jeg var 8 begynte jeg på Taekwon-Do, hvor jeg nå har trent i over 6 år, og holder fortsatt på.

Disse idrett(er) holder jeg på med: Taekwon-Do, + litt løping, sykling og styrke.

Så lenge har jeg drevet med den: 6 år, and counting.

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Morsomt, veldig sosialt, bra for fysikken

Meritter: Flere gull-, sølv- og bronsjemedaljer i forskjellige øvesler.

 

Dette fokuserer jeg på: Styrke, utholdenhet, kondisjon, hastighet

Dette vil jeg oppnå: I TKD er målet framover nå og få sortbelte. På andre steder er det kanskje å løpe 200-metern på under 29sek.

Dette motiverer meg: Egen fremgang, instruktørene og alle de hyggelige folka som driver med det. Aldri en sur mine fra noen på trening ;)

 

Så mange timer trener jeg i uken: 11-15

Kosten min består stort sett av[/b]: Alt fra gatekjøkkenpizza til fiskeboller i hvit saus.

Eventuelle kosttilskudd: Ingenting !

 

Her trener jeg: Trondheim TKDs egne lokaler på lade, ute i naturen, på landeveien.

Treningstøy: TKD-drakten, sykkeltrøye, sykkelshorts, sykkeljakke og mye annet, avhengig av hva jeg skal, hvor jeg skal og hvordan været er.

Treningsutstyr: Rødbelte, hjelm, sykkelsko.

 

 

Treningsprogram:

 

 

Mandag: Sykkel el. en løpetur

Tirsdag: TKD

Onsdag: Fri

Torsdag: TKD

Fredag: Sykkel el. en løpetur

Lørdag: Fri

Søndag: TKD

 

 

Endret av tommyeggen
Lenke til kommentar

Født: 02/06.1989

Høyde: 183 cm

Vekt (on/off season): 73-75 kg

 

Idrettsbakgrunn: generell trening som løping sykling og styrke, Klatring 2 år, parkour 1 år

Disse idrett(er) holder jeg på med: klatring, parkour, slakk line, styrke(bruker ikke noe jern da, bare min egen kropp)

Så lenge har jeg drevet med den: Har vel alltid holdt på med klatring, men sluttet av en rar grunn når jeg var barn. Tok det opp igjen for 2 1/2 år siden nå

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Få bedre kropp, samt forebygge kropp/belastningskader, deilig fysisk og psykisk sport

Meritter: 3 ganger kretsmester, 4.plass NC (skuffende) og noe annet. Men misliker konkuranser da.

 

Dette fokuserer jeg på: Lære å kjenne kroppen min og fjellet bedre. Bli ett med fjellet.

Dette vil jeg oppnå: Bli sterkere fysisk og mentalt, kunne ta enarms-pullup på en finger

Dette motiverer meg: Se hvordan kroppen blir sterkere, idoler, jenter som snur seg etter musklene mine. hehe

 

Så mange timer trener jeg i uken: mellom 10-15 timer

Kosten min består stort sett av: vanlig usunn mat.

Eventuelle kosttilskudd: trenger ikke sånt

 

Her trener jeg: klatrevegger i oslo-akershus, fjellvegger over hele verden, og ellers bygninger( klatre opp de ja)

Treningstøy: vanlig treningstøy, og helst bar overkropp

Treningsutstyr: klatresko, MgCo3, crashpad, stein.

Lenke til kommentar

Badbeer

 

Født: 13.10.91

Høyde: 1.76

Vekt (on/off season): Veier rundt omtrendt 58 kg.

 

Idrettsbakgrunn: Begynte på fotball i første klasse barneskolen, slutta i tredje. Begynte på tennis i 5.klasse og har drevet relativt aktivt siden det. Har spillt ganske mye bortennis ved siden av. Alltid gjort det bra på friidrett.

Disse idrett(er) holder jeg på med: Tennis (Trener 6 timer + med tennis i uka) og styrketrening.

Så lenge har jeg drevet med den: I rundt 6 år tilsammen.

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Utrolig morsomt, gøy å vinne og spille turneringer i helger.

Meritter:

3.plass kretsmesterskap u.14 og u.16 Akershus inne på Riksanlegget i 2006 & 2007.

Vunnet klubbmesterskapet i 2006 og 2007.

Vunnet rundt 6 lokale turneringer i Akershus.

Vunnet åpen turnering i Sarpsborg i 2005 & 2006.

 

Dette fokuserer jeg på: Styrke, hastighet , kondisjon, utholdenhet

Dette vil jeg oppnå: Forsette å vinne klubbmesterskap.

Dette motiverer meg: Kamerater, pappa, at jeg ikke har lyst til å tape for de jeg trener med nå.

 

Så mange timer trener jeg i uken: 6 timer tennis, rundt 3-4 timer styrke.

Kosten min består stort sett av: Havregryn (Spiser det omtrendt 3 ganger om dagen) og varm middag.

 

Her trener jeg: Abox Multisportsenter @ Greverud, Oppegård. Snart er innetreningene med tennisen slutt, så da trener jeg på Ski Tennisklubb sine tennisbaner i Ski :)

Treningstøy: Prince sko, nike shorts, adidas t-shirt, wilson t-shirt, norgesmesterskap t-shirt, nike svettearmbånd.

Treningsutstyr: Spiller med en Wilson two racket grepa med et Pro Overgrip, usikker på hvilke strenger jeg bruker nå faktisk.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Chao</span>

 

Født: 29.09.1991

Høyde: 170 cm

Vekt 59 (Gått ned fem kilo grunnet sykdom)

 

Idrettsbakgrunn: 6 år organisert fotball, 2 år organisert ishockey, 5 mnd uorganisert løping og 1/2 år styrketrening.

Disse idrettene holder jeg på med: Styrketrening, alpint og fiske.

Så lenge har jeg drevet med den: Et halvt år styrke, fiske og alpint har jeg drevet med hele livet.

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Vetkje, det er morro.

 

Dette fokuserer jeg på: Lav fettprosent og styrke, men det viktigste er å ha det skøy.

Dette vil jeg oppnå: Chicks

 

Så mange timer trener jeg i uken: 6-7 jeg er litt lat for tida...

Kosten min består stort sett av: Havregrøt, brød og et lass med frukt.

Eventuelle kosttilskudd: C-vitamin og møllers tran.

 

Her trener jeg: Stuegulvet og skævven.

Treningstøy: Jeg ser ut som en dass...

Treningsutstyr: Vannflaske.

Endret av Chao
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

MESSI91

 

Født: 1.07.91

Høyde: *kommer*

Vekt (on/off season): 65kg

 

Idrettsbakgrunn: 9 år med fotball, 2 år med friidret.

Disse idrett(ene) holder jeg på med: Fotball.

Så lenge har jeg drevet med den: 9 år.

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Gleden og viljen til å bli bedre.

Meritter: Nr2 på dana cup :D

 

Dette fokuserer jeg på:Eksplosiv styrke, god kondisjon og grunnfysik, teknikk og basis ferdigheter osv.

Dette vil jeg oppnå: Leve av fotball.

Dette motiverer meg: Andre idrettsutøvere, framgang og treningsglede.

 

Så mange timer trener jeg i uken: 15+-

Kosten min består stort sett av: det mamma lager.

Eventuelle kosttilskudd: XL1(?)

 

Her trener jeg: Kunstgressbanen(tilbringer 4-5t der hver dag i ferien)og Puls grytten.

Treningstøy: etter været.

Treningsutstyr: Løping: Mizuno wave creation 8. Fotball: Puma V1.06 Fg.

 

 

*bilde kommer*

hnlbjik.bmp

Endret av messi91
Lenke til kommentar

Født: 18/10.89

Høyde: 184 cm

Vekt (on/off season): 80 kg

 

Idrettsbakgrunn: Karate, styrke, løping

Disse idrett(er) holder jeg på med:Løping og litt styrke

Så lenge har jeg drevet med den: 4 måneder

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Komme i bedre form, prøve meg på fallskejrmjegeropptaket i 08.

Meritter (valgfri): Skal skrive her når det er noe å skryte av. :p

 

Dette fokuserer jeg på: Utholden styrke, kondisjon og se bra ut.

Dette vil jeg oppnå: 3 km på 11 minutter

Dette motiverer meg: Folk her inne, fremgang og komplimenter.

 

Så mange timer trener jeg i uken: Veldig variabelt. Nå i ferien trener jeg opp mot ti timer ukentlig, men i hverdagen blir det 2-5.

Kosten min består stort sett av: Prteinrik mat (kyllingfilé, tunfisk, fisk), trege karbohydrater (havre) og sunt fett.

Eventuelle kosttilskudd: Proteintilskudd, omega-3 og multivitamin.

 

Her trener jeg: På et lokalt jallasenter, men det funker.

Treningstøy: Nike treningsbukse, Nike sko og en eller annen kjip reklame-T-skjorte.

Treningsutstyr: Pullupsstang.

Lenke til kommentar

Født: 19.12.1986

Høyde: 1,64 meter

Vekt (on/off season): ca. 51

 

Idrettsbakgrunn: Trente mye kampsport på u.skolen og vgs, men sluttet fordi jeg var veldig dårlig i det.

Disse idrett(er) holder jeg på med: Løping og styrke

Så lenge har jeg drevet med den: 6-7 mnd

Grunnen til at jeg driver med den/dem er: Få en bedre kropp og selvbilde

Meritter (valgfri):

 

Dette fokuserer jeg på: Se bra ut

Dette vil jeg oppnå: Et normalt forhold til kroppen min

Dette motiverer meg: Staheten min

 

Så mange timer trener jeg i uken: 5-10

Kosten min består stort sett av: Kylling, kjøttdeig, ris og grønsaker

Eventuelle kosttilskudd:

 

Her trener jeg: Skogen og hjemme

Treningstøy: Joggebukse og slitte joggesko

Treningsutstyr: Vekter og kroppen min

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...