finfyr Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har nå et domene med ganske mange treff. Men når jeg søker på navnet på domenet i google, så får jeg ikke fram hovedsiden som øverste treff. Vil gjerne at når noen søker på domenet, så skal de komme til hovdesiden, og ikke til en gammel utskriftsvennlige side. Hvordan kan jeg best mulig sørge for at folk finner min side når de skriver inn mitt domene som søkeord? Takk! Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hvordan kan jeg best mulig sørge for at folk finner min side når de skriver inn mitt domene som søkeord? Takk! 8157515[/snapback] Hey:) Hvis du leser om hvordan google fungerer, vil diu finne det ut!! Ting har med hvor mange som søker og "interessen" av søket.. Hva er søke adressen, foresten? Hvis det er til "kommersielt" bruk, tror jeg du bør vurdere hva du "betaler" for at jeg/vi sier hvordan du kommer som første søk Greb. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Domenet er garderobeprat.com. Jeg forstår bare ikke hvorfor ikke hovedsiden kommer fram, men en annen side. Skal lese mer om google etter jobb. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 https://www.google.com/webmasters/tools/siteoverview?hl=en webmaster tool som kan hjelpe deg a finne ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå