jensemil Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hva syns du om Arizona, Florida, Ohio State, og Syracuse nye collage basketball drakter. Jeg syns de er fine som fy. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Den i midten var kulest, tøffe farger. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 likte faktisk den i midten dårligst jeg men freshe farger Lenke til kommentar
ostov Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Blir det noe av dette her? Leste om det for litt siden, men har ikke sett det irl. Merk dere at shortsene er utrolig lange iforhold til hva de burde være Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Blir det noe av dette her? Leste om det for litt siden, men har ikke sett det irl. Merk dere at shortsene er utrolig lange iforhold til hva de burde være 8169472[/snapback] ...Og overdelen er utrolig tettsittende? Lenke til kommentar
ostov Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Blir det noe av dette her? Leste om det for litt siden, men har ikke sett det irl. Merk dere at shortsene er utrolig lange iforhold til hva de burde være 8169472[/snapback] ...Og overdelen er utrolig tettsittende? 8169964[/snapback] Ser sånn ut ja. De skal vist kunne design litt selv og sånn. Jeg tror ikke basketverden er klare for disse typen drakter ennå Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 tettsittende drakter er vel for å minimere holding og slikt? Lenke til kommentar
ostov Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 tettsittende drakter er vel for å minimere holding og slikt? 8172373[/snapback] Men holdning er vel bra. Veldig mange basketspillere er veldig hardt ol. pga hvor de kommer fra. Det er en del av imaget. Skjønner poenget ditt, men det blir som bandet Kiss skulle møte i rosa tøy. Ikke helt deres image Nba har også gjort en del for å fjerne holdningene sånn som at de må gå "fint" kledd før kampene. Altså, ikke jerseys, tank-tops etc. men heller i en dress eller noe mer passende Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 ikke Holdning, mend holding, lugging, riving i trøyer og slikt under kampene... mulig jeg brukte ett litt dårlig ord Lenke til kommentar
ostov Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 ikke Holdning, mend holding, lugging, riving i trøyer og slikt under kampene... mulig jeg brukte ett litt dårlig ord 8173452[/snapback] haha. Min feil. Jeg var veldig trøtt når jeg skrev det innlegget Det er veldig lite holding i drakter og sånn. Hvis noen gjør det så blir det sett veldig fort Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Aa kle seg fint for kamper gjor man alltid i usa! Freshman basketball kler man seg fint paa skolen dagen for kampen! Lenke til kommentar
gommle Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg synes den oransje var definitivt best/kulest... Den svarte ble for tettsittende, den røde hadde for lange ermer. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Den til venstre var stilig. Den i midten var fy fy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå