Camsen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg skal bruke min CueCat Strekkodeleser til DVDProfiler, men får den ikke til å virke, altså, den scanner ikke inn strekkoden, er det noe jeg gjør feil en plass? Trodde bare det var å koble til og bruke den. Ikke USB versjonen! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Installert drivere? Sikker på at du bare ikke har fått inn teknikken helt enda? Den kan være litt tricky å bruke. I tillegg er det vel noen uoffesielle drivere på nettet som vistnok skal være bedre å bruke enn de som følger med Edit: Hvis jeg ikke husker feil, brukte jeg vel "Your CueCat Driver 0.90" selv en gang i tiden Endret 14. mars 2007 av tZar Lenke til kommentar
Camsen Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Installert drivere?Sikker på at du bare ikke har fått inn teknikken helt enda? Den kan være litt tricky å bruke. I tillegg er det vel noen uoffesielle drivere på nettet som vistnok skal være bedre å bruke enn de som følger med Edit: Hvis jeg ikke husker feil, brukte jeg vel "Your CueCat Driver 0.90" selv en gang i tiden 8157024[/snapback] Fikk ikke med drivere Prøvde å gjøre ett søk på "Your CueCat Driver 0.90", prøvd å laste ned, men det virker som at det nettstedet som opprinnelig har denne driveren er stengt, så jeg får ikke lastet den ned. Vet du noen andre plasser man kan få tak i den? Lenke til kommentar
Camsen Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Nå har det ordnet seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå