Rikky Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Nå har jeg klippet litt i en strømpebukse, type dame, og teipet foran på kabinettet mitt. Til min store overraskelse ser jeg at mb-tempen (idle) i asus probe har hoppet opp til 28 grader! Vanligvis ligger den på 22-24... :sad: Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 hørtes utrolig høyt ut iforhold til før... seff slipper ikke en strømpebukse inn like mye luft, men at forskjellen skulle være så høy hadde jeg ikke trodd nei .... Jeg kjører uten filter (92mm papst i front) den blåser som F men kabinettet har ikke støvet ned...enda... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Alternativ 1: Strekk "buksa" godt til alle kanter, da vil stoffet åpne seg bedre! Vifta tåler svært lite motstand før luftmengden minsker. Alternativ 2: Gjøre rent på rommet litt oftere, og sløyfe filteret! Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Alternativ 3: Bare gi blanke, fordi 28 grader er 10 grader kaldere enn deg selv... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Alternativ 4 Kjøp deg en skikkelig, vaskbar filtermatte på Elfa av denne typen: http://www.elfa.se/elfa/produkter/se/17/173797.htm Den er stor, vaskbar, og kan brukes til sinnsykt mange vifter:-) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg har klippet til en oppvaskfille. Kabinett-temp har ikke steget noe særlig, men jeg vil ha stille og ren pc. Viftene står på 7V og temp er ca 35C. Cputemp er ca 44C med Taisol med 19dB Papst. Lenke til kommentar
Perius Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ett alternativ er å heve pc`n noen desimeter. :wink: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ett alternativ er å heve pc`n noen desimeter. :wink: næææ... varmen stiger veit du.. varmere i høyden. Hvis du ikke har varmekabler da... Klart har du AMD, kan man jo bruke den som varmekilde i ett vannbåren varme system... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ett alternativ er å heve pc`n noen desimeter. :wink: næææ... varmen stiger veit du.. varmere i høyden. Hvis du ikke har varmekabler da... Klart har du AMD, kan man jo bruke den som varmekilde i ett vannbåren varme system... Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Når en skal ha et filter som funker, stikk og kjøpt en pakke med "jif microfiber" eller swiffer.. Har klippet til rett størrelse, og hatt foran viftene mine i noen mnd - funker så det griner.. Skifter etter et par mnd bruk, og det filteret er f. meg ganske så svart. Inne i pc'n er det fint lite støv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå