Patrick de Maar Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Hei, Jeg skal kjøpe disse delene nå eller i løpet av morgendagen, og vil bare dobbeltsjekke med dere så jeg ikke går på en flause her. Jeg skal kjøpe: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=40087 Og jeg har: Enermax Liberty 400W PSU. (tror det er 1x 18ampere og 1x 20ampere rails) 1 IDE hdd og 1 SATA hdd SATA dvd-brenner. Vil dette være kompitabelt? Har jeg for lite amperè? får jeg noe bedre for samme prisen? Endret 14. mars 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Mott Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Synes selve oppsettet ser bra ut, men strømforyninger er jeg ikke så flink med Lenke til kommentar
haakie Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Opsettet ser som sagt bra ut, og jeg vil tro at PSU klarer og kjøre det, Enermax har stabile og gode Strømforsyninger, men du kan skjekke OCZ sin kalkulator for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Flere meninger om strømforsyningen? Vil den holde? Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 med 18 og 20 ampere vil du ikke ha noe som helst problem med å drive skjermkortet ordentlig. enermax er jo helt fantastiske psu'r da. jeg tror 400w vil holde. sett at skjermkortet og cpun bruker 75w under maks load. resten av delene bruker ikke 250w tilsammen engang. og uansett, man kjører ikke alle komponenetene på maks load samtidig. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg visste egentlig det meste selv, men ~5000kr er mye penger og da prøver man gjerne å få andre innspill slik at man er helt sikker. Da bestiller jeg. Takker for alle svar. =) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har en ting til å spørre om: Når jeg skulle legge Geil minnet i handlevognen så jeg at det sto "BGA" på slutten. I følge google dreier dette seg om at minnet blir *mounted* direkte på chippen, vil det være noe kompabilitetsproblemer mellom hk/minne hvis jeg velger minne med denne teknologien? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 skift skjermkortet med 1950pro, yter mye bedre enn GT, koster bare noen par hundre kr mer. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har ikke råd, så enkelt er det. Jeg har bare det spørsmålet om BGA. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg bare tok et annet minne pga min usikkerhet rundt "BGA" teknologi. Da er alt kjøpt og jeg takker igjen for all hjelp =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå