Gå til innhold

Sted på nett for å poste e-mail adresse

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har mottatt flere e-mail med tilbud om faktura software fra et selskap i Norge. Jeg ikke bedt om tilbud fra dette firmaet og har heller ikke bruk for slik software.

Men det virker som om dette firmaet kanskje selv ønsker tilbud på produkter fra andre, så jeg lurer på om det finnes noe sted på nettet hvor jeg kan poste deres e-mail adresse slik at mange har mulighet for å ta kontakt med dem?

Tror de vil sette like stor pris på mange ulike tilbud slik jeg får hver dag i min inbox.

K.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er da bare å finne diverse steder på nettet det og legge igjen epost adressen deres. En ting som er enklere er vel bare å la epostadressen ligge åpent på nettet så finner de nok epost adressen...

Jeg er nyskjerærring på hvem dette er, jeg har en sterk misstanke til at det er noen som er i en stor tråd, der jeg er spent på hva utfallet blir.

Lenke til kommentar

Ja, et alternativ er å finne et at de store åpne forumene som mail adresse robotene kjører over, lurer bare på om noen steder er bedre enn andre. Den spamhaus siten var også grei.

Når jeg tenker meg om så er det mange fra nigeria som har så mye penger i sirkulasjon. De trenger helt sikkert et faktura program for sine kontantstrømmer, skal se om jeg ikke kan tipse de om dette firmaet, gjelder bare å finne riktig sted for å plante e-mail adresse. Lurer på om jeg kan sende regning til disse faktura folka hvis jeg hjelper de med flere "potensielle" kunder...

Vel, får kikke litt rundt...

K.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...