LarsM Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Har hatt min ovenforstående mus i snart 2 år og plutselig igår fant den ut at den ikke skulle henge med mer, dvs. når man flytter den tregt bortover så henger den ikke med, eller pila i windows flytter seg ikke for å si det på en annen måte. Det virker også som akselrasjonen begynner å avta... Noen som har hatt lignende problemer? Har dere fiksa det på noen måte? Jeg har rensa musa (kun under kula) og byttet kule, men er fortsatt samme. Bruker fUnc surface 1030 til vanlig og byttet også musmatta, men her er det ingen utvei virker det som. Og jeg spør om dere har hatt liknende problemer ikke deres mening angående musa så til dere hardbarka logitech-dual-optical fans... hold kjeft. Kjøpte forøvrig musa brukt likefør TG02 og den har vært god helt til nå. mvh LarsM Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Ser ikke annet råd en og kjøpe en MS IntelliExplorer v3.0 :smile: den er Genial på fUnC1030 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 21:07, skrev Eskil87:Ser ikke annet råd en og kjøpe en MS IntelliExplorer v3.0 :smile: den er Genial på fUnC1030 nemmelig. :smile: fra alvor til alvor, boomslang-muser er notorisk kjent for å ramle sammen fra tid til annen. dårlig konstruksjon.. *riste på hodet* Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 eller en mx700 som også er genial. :smile: og ikke kom her og si at, jammen den er tråååådløøøøs! ja og soh? den har ingen responsforsinkelse og batteritiden er god. setter den på opplading i løpet av natten og den er fersk og fin om morgenen.. rødt signal for lavt batteri, så har du hvertfall 2-3 timer igjen før den tar kvelden. :smile: Lenke til kommentar
nicrohard Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Eller MX300 :smile: Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 21:19, skrev psilocybe: Quote: Den 2002-12-11 21:07, skrev Eskil87: Ser ikke annet råd en og kjøpe en MS IntelliExplorer v3.0 :smile: den er Genial på fUnC1030 nemmelig. :smile: fra alvor til alvor, boomslang-muser er notorisk kjent for å ramle sammen fra tid til annen. dårlig konstruksjon.. *riste på hodet* Jeg liker ikke MS :wink: og heller ikke tanken på en annen mus. At en mus holder i 2 år er ikke dårlig konstruksjon i mine øyne. Om jeg kjøper en ny mus kommer uansett features som lang musledning og "on-the-fly sensitivity" bli savnet. Genialt er det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Skru opp musa for å se om det har kommet noe mellom de optiske sensorene. Hvis de ser helt ok ut da er det vel mer alvorligere ting som ikke kan fikses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå