Gå til innhold

HP Compaq nx7300, Hjelp neg ned kjøp!

Anbefalte innlegg

Heisann...

Ny bruker her fra i dag faktisk, er ikke noe ekspert på dette feltet så trenger litt råd og svar fra dere der ute som har peiling på pc :)

Jobber for tiden i nordnorge og har en del tid til overs, har ikke beste økonomi for tiden men har lyst på en bærbar pc som kan få tiden til og gå litt fortere ;o)

Har tittet mye og kravene jeg stiller er ikke så store så sant det ikke koster mere en 6000kr, Har da funnet pc`en jeg kunne tenkt meg og forstår at med tanke på ram og harddisk o.l. er ikke denne så dum. Se her

Spørsmålet mitt til dere da er om denne pc`en kan brukes til spilling også? ser at det er et integrert 3d-kort som ikke er helt idieelt.

Blir og spille spill som deerhunter, age of empire 1,2,3 starcraft, warcraft, counterstrike og slike spill gjennom steam-client.

Kan denne pc`n brukes til disse type spill uten av at den kommer til og kortslutte ? :p

og alt i alt, gjerne gi meg tilbake melding på hva som er bra med denne og hva som ikke er så bra og hva som kanskje kunne ha hvert bedre.

PS: er det brenner og trådløst nettverkskort?

Takker for alle svar.

Hilsen "no.clue" :!:

Endret av Svolp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...