Svolp Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Heisann... Ny bruker her fra i dag faktisk, er ikke noe ekspert på dette feltet så trenger litt råd og svar fra dere der ute som har peiling på pc Jobber for tiden i nordnorge og har en del tid til overs, har ikke beste økonomi for tiden men har lyst på en bærbar pc som kan få tiden til og gå litt fortere ;o) Har tittet mye og kravene jeg stiller er ikke så store så sant det ikke koster mere en 6000kr, Har da funnet pc`en jeg kunne tenkt meg og forstår at med tanke på ram og harddisk o.l. er ikke denne så dum. Se her Spørsmålet mitt til dere da er om denne pc`en kan brukes til spilling også? ser at det er et integrert 3d-kort som ikke er helt idieelt. Blir og spille spill som deerhunter, age of empire 1,2,3 starcraft, warcraft, counterstrike og slike spill gjennom steam-client. Kan denne pc`n brukes til disse type spill uten av at den kommer til og kortslutte ? og alt i alt, gjerne gi meg tilbake melding på hva som er bra med denne og hva som ikke er så bra og hva som kanskje kunne ha hvert bedre. PS: er det brenner og trådløst nettverkskort? Takker for alle svar. Hilsen "no.clue" :!: Endret 14. mars 2007 av Svolp Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Ingen som har noe og komme med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå