Chaqwa Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har sånn rar skjeggvekt den er på en måte ganske spredt. Den er ikke sammenhengende, det er sånn god plass mellom hver stubbe Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Hvor gammel er du? Høres ut som du rett og slett ikke har tett skjeggvekst. Det kommer seg med årene. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Glemte å nevne det, er bare 17 år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg blir 21 i år og tror kanskje jeg har en pitteliten mulighet til å få minimalt med skjegg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Ligger i genene og forhåndsbestemt. Noen får sterk skjeggvekst, andre ikke. Et godt eksempel på sterk skjeggvekst er Adrian Pasdar. Helt vill den mannen der: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg kommer til å bli sånn... Men hvis det drar like bra damer som hun på bilde, skal jeg ikke klage! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg sparer til en kraftig dunbart. En dag vil jeg bli like barsk som Ravi. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Hva med å få liv i denne igjen? *Jeg har et spørsmål: Jeg prøver å spare litt til et fippskjegg(bukkeskjegg), men hvor langt ned under haka stopper dere å barbere? Akkurat nå stopper jeg et par cm under haka, men det ser litt snålt ut med et "hakk" fra helt barbert til skjegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå