Onyx Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Nye serien for ansiktsbarbering fra Loreal er konge. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Noen som har erfaringer med denne her? 8236294[/snapback] Jeg vet at far har den, og han kan ikke utelukkende barbere seg med bare den. Han er ikke helt fornøyd, men skjegget hans er hardt. Har selv en som er dårligere enn hans, og den tar mitt Endret 24. april 2007 av FredericC Lenke til kommentar
Luv Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Ikke akkurat om ansiktsbarbering men... Sett at man aldri tok håret "der nede", ville det da vokse til et langt skjegg? Hva er det som gjør at håret der nede vokser når man har dratt raka der? Virker som om det slutter å vokse når det når en viss lengde, men vokser ut igjen straks man tar det bort.. Gah Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Er 22 år, og eier absolutt ikke skjeggvekst. Altså, det er jo der, men kan fint gå bortimot en uke før det er nødvendig med litt ansiktskutting. Egentlig ganske greit å ha lite hårvekst, men noen ganger skulle jeg ønske det motsatte med tanke på å skifte litt utseende. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 (endret) http://www.snopes.com/oldwives/hairgrow.asp Her er en kilde mtp. skjeggvekst og barbering og hvordan den (ikke) blir påvirket. Selv har jeg hatt helskjegg mer eller mindre siden jeg var rundt 17(straks 20 np). Før det var det forholdsvis tynn skjeggvekst, men den har vært der siden 15 års-alderen minst. Endret 25. april 2007 av Neophus Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Noen som har noen tips på hvor skinnskjegget starter og håret slutter? Etter litt "sparing" er det vanskelig å se. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Noen som har noen tips på hvor skinnskjegget starter og håret slutter? Etter litt "sparing" er det vanskelig å se. 8657955[/snapback] Jeg tar det omtrent ved øreflippen, men har selvfølgelig kinnskjegget kortere enn resten av håret - vil jo ikke se helt villmann ut heller. På de fleste begynner vel kinnskjegget omtrent på linje med "hullet" i øret, men det er store individuelle forskjeller ute å går. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 jeg syns det er utrolig at ikke skjeggveksten går fortere når man begynner å barbere seg... Når jeg begynnte å ta skjegget på haken virka det som det gikk fortere og fortere for hver gang Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 No blir du jo eldre og eldre for kved dag og`? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 hehe, joda, men var helt sikker på at det vokste fortere også, så kanskje det hjalp på litt at jeg trodde det selv Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Fin og innformativ førstepost wh1te. Har bare lyst til å legge til en opplysning, den gjelder hovedsakelig for de som får litt irritert hud når dere barberer dere. Husk å skyld høvelen i varmt vann etter hvert eneste drag. Det varmet skal drepe bakteriene som skaper irritasjonen. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Fin og innformativ førstepost wh1te. Har bare lyst til å legge til en opplysning, den gjelder hovedsakelig for de som får litt irritert hud når dere barberer dere. Husk å skyld høvelen i varmt vann etter hvert eneste drag. Det varmet skal drepe bakteriene som skaper irritasjonen. 8668616[/snapback] Høvelen blir mye fortere sløv i varmt vann har jeg hørt. Lenke til kommentar
master air Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Høvelen blir mye fortere sløv i varmt vann har jeg hørt. 8677519[/snapback] Det har jeg også hørt, men jeg er villig til å bytte ut høvelen litt oftere for mindre irritert hud. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Hoho. Ansiktsbarbering. Tar bare skjeggveksten på overleppa for tiden, i tillegg til den fremste delen av kinnene. Kinnskjegget og under kjeven er det jevnt, pluss bukkeskjegg på haken. 8222974[/snapback] Hehe, kanskje du burde være med i denne konkurransen her? 8456478[/snapback] Haha. Skulle sett det svaret tidligere. Jaja. Jeg tok skjegget helt etter påsken. Ett halvt års sparing rett i dass. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Noen som vet det billigste stedet å kjøpe blader? Hovedsakelig til Mach3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Nye serien for ansiktsbarbering fra Loreal er konge. 8456657[/snapback] Jeg liker ikke Loreal sine barberingsprodukter. Nivea derimot. Noen som vet det billigste stedet å kjøpe blader? Hovedsakelig til Mach3. 8689593[/snapback] Obs har jeg inntrykk av at er billig. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Hvor lenge har man et sett med barberblad før det må skiftes ut? Har nå gått over til Gillette Fusion, etter å alltid ha brukt maskin tidligere, og må si det er mye mer behagelig. Men er litt usikker på hvor ofte jeg liksom må skifte bladene på høvelen for at de skal være rimelig skarpe og velfungerende til en hver tid. Lenke til kommentar
asimov Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) ingen som har nevnt god gammel to siders barberblad og en skiklig barberhøvel og selfølgelig barberbørste og skum : dette gir en mye mer behaglig å glattere barbæring en mach342 Endret 27. mai 2007 av asimov Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 litt off topic angående barbering kanskje, men er det noe en kan spise for å få hurtigere skjeggvekst? barberte vekk skjegget her om dagen og angrer Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Finnes vel noen veksthormoner som kan tas for å få en raskere hårvekst, men det vil vel da påvirke hele kroppen, noe som ikke er så heldig. Det er vel også vanskelig å reversere prossessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå