The Hoff Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Rundt 100 kroner, og den varer lenge, jeg hadde min første over ett år. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Det er ikke så verst egentlig Skal prøve å få tak i den i dag da! Takk for tips! Kan poste tilbakemeldingene her etter jeg har testa den. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Er det en myte at å barbere seg mye øker skjeggveksten? 8156278[/snapback] Anyone? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Er det en myte at å barbere seg mye øker skjeggveksten? Anyone? Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Er det en myte at å barbere seg mye øker skjeggveksten? Anyone? Nei. 8161606[/snapback] Jo. Det at man gjerne begynner med ansiktsbarbering i puberteten, før man har fått ordentlig skjeggvekst, skaper illusjonen om at hår vokser tettere og hyppigere hvis man barberer seg. Det er imidlertid ikke tilfellet. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Ok, hvem av dere har rett? Kilder? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Har ingen filosofi når det gjelder barbering, men har lest at du må barbere halsen til slutt pga. at barberingsskummet skal virke lengre og få bedre effekt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Ok, hvem av dere har rett? Kilder? 8161958[/snapback] Jeg har rett. Tenk litt over kroppens egenskaper med en logisk tilnærming, så kan du spør etter kilder. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Tenker jo at det egentlig ikke er logisk, de hårene du barberer vekk har vel egentlig ikke noe å si på de som kommer siden? Men hvorfor er det så mange som tror dette da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Men hvorfor er det så mange som tror dette da? 8162203[/snapback] Av grunnen jeg fortalte: Man begynner å barbere seg i en periode der skjeggveksten øker og derfor kan det virke som om skjegget er tettere etter hver barbering. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 Håra er tykkere med roten og dei kan derfor bli litt hardere og tykkere, men det øker ikkje skjeggveksten Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg bruker maskin Hva er galt med det? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Har stort sett prøvd alt av maskiner som er på markedet. Funker rett å slett ikke. Tror jeg har for hardt skjegg. Blir liksom aldri ferdig når jeg bruker maskin. Har derfor endt opp med Mach 3. Tenkte jeg skulle teste den nye nå snart. På meg er ihvertfall høvell eneste måten å bli glattbarbert på. Endret 17. mars 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har en maskin til 1500 som gjør jobben, tørrbarberer meg. Huden bli ikke irritert, og alt skjegget fjernes Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg prøvde også veldig mange forskjellige maskiner, og trodde at jeg hadde for hardt sjegg. Men så fant jeg ut at teknikken har veldig mye å si. Man kan ikke bruke barbermaskinen som en barberhøvel. Men tre-hodet barbermaskin er et must. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har egentlig ikke så mye skjeggvekst, barberer meg kanskje 2-3 ganger i uka, og har aldri prøvd å "slippe ut" det skjegget jeg har. Merker at jeg har altfor ujevn vekst og at det er en hel del områder der det ikke er nok skjeggvekst til at det blir noe bra. Bruker 3-hodet barbermaskin, det funker greit, bare å ta seg god tid. Har et lite problem med at jeg blir irritert/rød på undersiden av haken ned mot halsen og adamseplet hver gang jeg barberer meg. Det er noe av grunnen til at jeg ikke tør å ta i bruk høvel, er redd for at det blir langt verre da. Noen som har lignende erfaringer? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Synes Braun Cruzer er bra jeg. Det er en 2-i-en maskin til å barbere seg og stusse skjegget. Koster vel ikke mer enn en tusenlapp. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Men tre-hodet barbermaskin er et must. 8174581[/snapback] Haha, det er nettop det det ikke er =P 1-hodet fra Braun gruser 3-hodet Philishave. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Er det en myte at å barbere seg mye øker skjeggveksten? 8156278[/snapback] Anyone? 8161517[/snapback] Når du barberer deg kutter du hårene på det tykkeste, når de da vokser ut igjen vil det se tettere ut (siden tuppen har blitt tykkere). Jeg skjønner forresten ikke hvordan dere gidder å bruke så mye tid på å barbere dere. Syns det er direkte kjedelig. Raker over i en vill fart annen hver dag, jeg. Ofte uten barberskum. Og huden min er helt fin, så enten er jeg heldig med huden eller så har dere blitt lurt. Kanskje jeg blir en rynkete liten jævel når jeg blir gammel, men det får heller bare være. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Er det en myte at å barbere seg mye øker skjeggveksten? 8156278[/snapback] Anyone? 8161517[/snapback] Når du barberer deg kutter du hårene på det tykkeste, når de da vokser ut igjen vil det se tettere ut (siden tuppen har blitt tykkere). Jeg skjønner forresten ikke hvordan dere gidder å bruke så mye tid på å barbere dere. Syns det er direkte kjedelig. Raker over i en vill fart annen hver dag, jeg. Ofte uten barberskum. Og huden min er helt fin, så enten er jeg heldig med huden eller så har dere blitt lurt. Kanskje jeg blir en rynkete liten jævel når jeg blir gammel, men det får heller bare være. 8180133[/snapback] Jeg tipper du har tilnærmet null skjeggvekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå