Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ikonene og startlinja forsvinner

Anbefalte innlegg

Hjelp meg litt da. :hmm: Når jeg slår på maskinen og etter en liten stund så forsvinner ikonene og startlinja å blir borte til jeg slår av å på igjen.Men da er det på samme viset igjen det kommer bort.Har ikke peiling på hva det er som forårsaker det.maskina har vista home premium

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke med Vista, men i XP er det explorer.exe som sørger for å vise dette, og hvis den krasjer så forsvinner både skrivebordsikoner og startlinje. Kanskje noe lignende? Neste gang det skjer, C-A-Del og sjekk om explorer.exe fortsatt kjører, hvis ikke så prøv å start den igjen.

Endret av Maelwedd
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke med Vista, men i XP er det explorer.exe som sørger for å vise dette, og hvis den krasjer så forsvinner både skrivebordsikoner og startlinje. Kanskje noe lignende? Neste gang det skjer, C-A-Del og sjekk om explorer.exe fortsatt kjører, hvis ikke så prøv å start den igjen.

8157920[/snapback]

Har trykket F2 når maskina startet å satt datoen tilbake så no virker det som det skal igjen.

Lenke til kommentar

8157920[/snapback]

Har trykket F2 når maskina startet å satt datoen tilbake så no virker det som det skal igjen.

8162723[/snapback]

Men så kom alle ikonene å startlinja bort igjen.Skulle trykke ctrl alt + del å se på oppgavebehandling men da sluttet windows utforsker å virke så det gikk ikke.

Kjørte virus sjekk igår men fant ingen farer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...