hds Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Gir mitt forslag og gir dere. *trommevirvler* hydrert, siden når man er uttørker så er man dehydrert. -Vil du ha mer saft? -Neitakk, jeg er hydrert. Synes faktisk det funker Lenke til kommentar
Arang Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kanskje forkorte det litt? "Jeg er hydd"? Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 -Vil du ha mer saft? -Neitakk, jeg er hydrert. 8160507[/snapback] Det forslaget likte jeg. Skal begynne å bruke det for det høres så sofistiskert ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Tror de sier fordrukket i Ringenes Herre Mulig jeg husker feil men.. Hydrert var jo dritbra forslag! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har alltid sakt brøst jeg. Og mange jeg kejnner også. Har hørt mange andre si det. mange gamle folk og mange unge folk. Det er nok det som er ordet for utørst Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kanskje forkorte det litt? "Jeg er hydd"? 8160525[/snapback] Arang for wordprez! Kort og fint, å beskrive utørst med mer enn en stavelse er bare tull. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Meg og noen venner fant ut at det ikke var noen ord som beskrive hvordan det var når du ikke var tørst,så vi fant på ett:Blask.noen bedere forslag? 8155920[/snapback] Det der har du ikke funnet på. Å være "blask" har vært et norsk ord for å være "utørst" lenge. Dessuten er dette som tatt ut fra Sterke Meninger i Dagbladet Fredag. Finn på noe bedre. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kanskje forkorte det litt? "Jeg er hydd"? 8160525[/snapback] Høres litt unaturlig ut. Isåfall er " jeg er hydda" bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå