Kiman™ Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har filmet masse twintip-kjøring i Hafjell i dag, og det skal forhåpentligvis ende opp i en (bra) film. Dette er et skoleprosjekt, derfor har vi benyttet skolens noe gamle kameraer(Panasonic NV-MX300). Problemene begynte før vi hadde begynt å filme, kameraet skrudde seg av hele tiden og det ville ikke begynne å filme. Etter at vi hadde tatt ut og satt inn DV-kasetten 3-4 ganger fikk vi begynt å filme. Etter det virket det fint resten av dagen. Men når vi via kameraet skulle se på det vi hadde filmet begynte problemene, den ville ikke spole, og heller ikke spille av. Til slutt virket det plutselig igjen, men det er åpenbart at noe er feil. Og nå sitter jeg her, den vil ikke spille av, og jeg begynner å bli nervøs for hva den gjør med kasetten, hvis jeg mister dette har jeg et gigantisk problem. Noen som kan hjelpe? Har sittet en halvtime nå Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ville først prøvd å rense kameraet med en rensetape. Kan være det er så mye skitt på videohodet at kameraet protesterer. I såfall er jeg redd det du har filmet er borte også. Viktig! Før du skal filme noe viktig, ta et prøveopptak og se om bildekvaliteten er god. Dette er i tilfelle du må rense kameraet. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Aner ikke hva problemet er, etter å ha fiklet og spolt frem og tilbake i en halvtime virket det plutselig igjen, og ikke noe er borte Takk for hjelp, skal huske på det til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå