Hawko Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg var nettopp innom min bestefar for å fikse en av hans tilsynelatende evige dataproblemer. Dagens dataproblem lot seg lett løse, fordi problemet var at han har vanskeligheter med å bruke musa fordi han med åra har mistet litt av "finmotorikken" i fingrene. Det faktum at han har ganske store hender hjelper heller ikke mye. Han har en god gammeldags mus med hjul, som ærlig talt har sett sine bedre dager, og tenkte at det var på tide å skifte den ut med noe bedre. Så derfor spør jeg dere, kjære HW-frender, om det finnes en stor mus med distinkte knapper som er lett å bruke? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=35912 g5 skal nok være ganske stor. Den anses som en gamermus, men vil tro den faller i smak hos bestefar likevel. Lenke til kommentar
Superslim Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=35912 g5 skal nok være ganske stor. Den anses som en gamermus, men vil tro den faller i smak hos bestefar likevel. 8155945[/snapback] har hatt G5 sitter nå med en G7, vil ikke påstå at et er en stor mus. men denne er ganske så stor MX Revo Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Et problem med alle de nyeste Logitech musene er knappene på siden. Folk kommer lett borti dem. Faren min f.eks kommer stadig borti den ene (den fungerer som "tilbake"-knapp i nettleseren) Lenke til kommentar
Stone Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Microsoft har tradisjonellt levert noen rotter av mus...svæære saker. Kanskje denne helt enkle med 3 knapper er tingen? https://prisguiden.no/product.php?productId=47532 Lykke til med å finne stor sjømannsbrud til bestefaren din Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Knapper på sidene osv. kan jo enkelt disables ved hjelp av konfig.SW som følger med musen. Og Windows (- hvis det er det han bruker? -) kan jo justeres, slik at musens "følsomhet" blir lavere. Det finnes også SW som at cursoren "tiltrekkes" av knapper og andre ting det går an å klikke på, men jeg husker ikke i farten om dette bare er noe som følger med enkelte produkter, eller om det kan brukes med alle. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Logitech mx revolution er også laget for folk med lange pølsefingrer. Kan skru av knaper som enn ikke bruker.. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 vi har her på skolen et par elever som har motorik problemer slik at mus kan fort være vanskelig å bruke. til de bruker vi tracker baller som er litt store. disse funker fint til alle personer som har problemer med fin motrikken. kanske det er noe for han? disse har ofte knapper som ikke er veldig lett å tilfeldig komme borti og som du faktisk kjenner at du trykker dem ned. ps. jeg var litt skeptisk til denne tråden når jeg første leste emnet... lurte på om den kanskje hadde hørt bedre hjemme i sex/samliv kategorien.. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 vi har her på skolen et par elever som har motorik problemer slik at mus kan fort være vanskelig å bruke. til de bruker vi tracker baller som er litt store. disse funker fint til alle personer som har problemer med fin motrikken. kanske det er noe for han? disse har ofte knapper som ikke er veldig lett å tilfeldig komme borti og som du faktisk kjenner at du trykker dem ned. ps. jeg var litt skeptisk til denne tråden når jeg første leste emnet... lurte på om den kanskje hadde hørt bedre hjemme i sex/samliv kategorien.. 8159350[/snapback] Hehe lo meg ihjel når jeg leste overskriften andre gang.. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) en venn henta nettopp vx revolution musa si og vist den er like stor som mx så, er ikke å ambefale. denne er ganske stor og grei http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325855 Endret 15. mars 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Godt jeg ikke var den eneste som tenkte koffert med en gang jeg så trådtittelen (store deler av første posten er egentlig ganske underholdende hvis man bare har skitten nok fantasi ) Anyway, to get to the point: Jeg har en gammal Logitech Mouseman wheel, som er ganske komfortabel hvis du har store hender. Den føles omtrent på størrelse med en kompakt japansk bil, og er ganske høy akkurat under knokene slik at hånden ligger behagelig oppå den. Mouseman wheel er ikke lenger å finne i butikkene, men MX-400 ser ut til å ha mye av det samme designet rent fysisk, så den kan være verdt å ta en titt på. Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kan jo gå for en av de som sliter med "musehånd" bruker. En slik. Jezuz, alle disse komentarene om å tenke koffert, har fått meg til å se overskriften i et helt nytt lys! LMAO :!: Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 OMG! Trodde jeg var på feil forum når jeg leste emnetittel Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) haha.. konglig bra emne tittel da! Endret 15. mars 2007 av Blacki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå