Illus Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei! Har installert Vista Ultimate 32bit på min Dell Inspiron 9400. Er det noen som har anbefalinger på hvilke drivere fra dell sine support-sider (eller direkte fra produsenter) som bør installeres sammen med vista ? Her er listen fra dell sine sider: - DellQuickSet - YahooMusic Jukebox 2.0 for Vista & XP - SIGMATELSTAC 92XX C-Major HD Audio - IntelMobile Chipset - RicohR5C832 - ConexantD110,HDA,MDC,v.92,modem - DellWireless 5510 Cingular Mobile Broadband (3G HSDPA) Express card - DellWireless 5510 Vodafone Mobile Broadband (3G HSDPA) Express card - DellWireless 5700 Mobile Broadband (CDMA EV-DO) Express card - Diagnostics Utility Dell32 Bit Diagnostics (Graphical User Interface version) - Diagnostics Utility Dell32-bit Diagnostics Utility Partition Contents Upgrade Tool - BIOS DellInspiron 9400/E1705 System BIOS - DellBluetooth Wireless Keyboard and Mouse Bundle - LogitechDell Premium Optical Mouse(Nala) - DellPremium Optical Mouse - SynapticsTouchpad - Broadcom440x 10/100 Integrated Controller - DellWireless 350 Bluetooth Internal Module - DellWireless 355 Bluetooth Module (Bluetooth 2.0 + EDR) - Intel® Wireless WiFi Link 4965AGN - IntelIntel® PRO/Wireless 3945ABG Network Connection - HLDSGCC-4244N 24x slim combo - HLDSGDR-8084N slim 8x DVD - NECND-6650A slim 8x DVD+/-RW - TSSTTS-L462C 24x slim combo - TSSTTS-L532B slim 8x DVD+/-RW - DellNotebook System Software - DellQuickSet Removal Tool - ATIRadeon Mobility X1400 - Intel945GM Graphics Controller - nVidiaGeForce Go 7900 GS - nVidiaGeforce Go 7800 Alle innspill mottas med takk! Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Når du er på heimmesia til Dell, kan du klikke ut ka data du sjølv har. Og du kon plukke ut din data og få akkurat dinne drivere. vis det var sån du meinte? Lenke til kommentar
Illus Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Takk for svar. Det er vel det jeg har gjort og fått listen av drivere og programmer som jeg listet opp i første post. Spørsmålet er vel heller hva som er nødvendig av drivere/programmer som dell har på sine support sider for at vista skal kjøre optimalt. Erfaringsmessig finnes det også andre versjoner av drivere som man henter direkte fra produsenter som gir bedre ytelse enn det dell har på sine sider. Så det jeg ønsker er tilbakemelding fra noen som har tunet sin vista versjon på en dell inspiron 9400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå