Gå til innhold

Supreme Commander - Trying to connect

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Supreme Commander i dag og lurer på om ikke jeg ganske snart vil angre på det. Årsaken er at multiplayer-delen ikke fungerer overhodet på min maskin, etter å ha gått gjennom bryet med å lage konto på GPGnet klarer ikke spillet å koble seg til andre spillere.

Etter å ha brukt 450 kroner på spillet, kjøpt en DVD-spiller så jeg kunne installere det, og laget en konto på GPGnet, oppdatert med patcher, så virker det altså ikke i det hele tatt. Spillet setter seg fast når det prøver å koble seg til andre spillere.

Er det noen som har funnet en løsning på dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, løsningen på problemet er å fjerne NAT i bredbåndsrouteren.

Bare en person kan ha NAT i et spill, dersom to stykker har det blir det problemer og det vil ikke virke.

Med tanke på at det nesten alltid er flere som har NAT er dette ganske håpløst fra de som laget dette, det er nesten like ille som at to stykker ikke kan ha Logitech-mus..

Lenke til kommentar

eller bare rutern din som ikke er helt god :p

skal være enig i at GPG:net er helt på jordet, jeg måtte slå på DNZ inne på rutern min for å lage en GPG account, og jeg må slå på DNZ når jeg skal logge inn...

som du kansje vet , når man slår på DMZ så åpner man alle porter på rutern og folk som vil kan herje hvor mye de vil hvis de vet om hull i windows.. noe som jeg syns er HELT idiotisk... men samme kan det være, trenger ikke å ha DMZ på mer enn tiden det tar å koble seg til GPG net, når jeg kommer inn i lobbyen på GPG så kan jeg så av DMZ for å så spille normalt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...