Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg utsatt mine testikler for skade?

Gjest en gjest på besøk

Anbefalte innlegg

Gjest en gjest på besøk

For lenge siden så havnet jeg i en slåsskamp. Motstanderen min bommet og traff emg hardt i pungen. Jeg tapte slaget og hadde vondt i testiklene i en lang tid framover. Spesielt når jeg runket! Har jeg utsatt de for fare da?

Kan man få økt kreft risiko hvis man utsetter testiklene for fare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For lenge siden så havnet jeg i en slåsskamp. Motstanderen min bommet og traff emg hardt i pungen. Jeg tapte slaget og hadde vondt i testiklene i en lang tid framover. Spesielt når jeg runket! Har jeg utsatt de for fare da?

Kan man få økt kreft risiko hvis man utsetter testiklene for fare.

8155288[/snapback]

Merket du noe blod i urinen dagene etter?

Uansett, bedre og gå engang for mye til legen enn for lite ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest

Var utsatt for samme situasjon for 5 år siden, ble sparket i den ene testikkelen slik at den hovnet opp i tre dager, da fant jeg ut at d var best å dra til lege. Fikk da vite at testikkelen var sprukket og måtte opperere for å forhindre betennelse og det som verre er. Inngrepet bestod av å skjere testikkelen i to og ta ut den skadde delen, så har nå 1 og en halv testikkel. Vet ikke hvor alvorlig vondt du har det men jeg kunne ikke gå eller nesten sove på tre dager før jeg dro til legen, når han fikk se på skaden ble jeg sendt rett til sykehuset. Etter opperasjon lå jeg en uke til observasjon og var sterkt bedøvet i område hele tiden, måtte gjøre fornødne med kateter. Men etter 2 uker var jeg like frisk som før ulykken og kunne gjøre hva jeg ville. Fremdeles virker utstyret normalt, ser kansje litt mindre ut den ene. Ialllefall koster det lite å stikke til legen, kan bli uerstattelig om det går riktig galt.

Håper det var minst mulig skrivefeil her nå :)

Lenke til kommentar

En slik dag er jeg redd for. Så jeg tror jeg skal fryse ned sæd til en vakker framtid eller noe slikt..

Selv trener jeg kickboxing og har vært på sykehuset og legevakten for å teste sædkvalitet 2 ganger etter å ha "glemt" å bruke susp.. Samme kødden som sparket meg og.. Fra nå av bruker jeg susp, føler meg trygg :D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...