Sherra Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Var det dét han het han karen i Man Show? Noen som har bilde av han? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Lite bilder men fant i allefall et navn; Sverre Horge. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er vel bare å søke på google så finne du nok bilder Og husk: www.googleisyourfriend.net BTW: Må bare si at jeg synes Manshow er et helt dumt program Noe av det verste jeg har sett.. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 BTW: Må bare si at jeg synes Manshow er et helt dumt program Noe av det verste jeg har sett.. 8162392[/snapback] Så hold deg til frustrerte fruer davell Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Er vel bare å søke på google så finne du nok bilder Og husk: www.googleisyourfriend.net BTW: Må bare si at jeg synes Manshow er et helt dumt program Noe av det verste jeg har sett.. 8162392[/snapback] Det var skuffende nå sist. Enkelte episoder før nyttår var derimot håpløst morsomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå