Tullegutt Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hallo. Har kjøpt meg en brukt 21" crt fra jmdata.as (21" IBM P275 Trinitron Flat (Sort,TCO99) Jeg skal bruke denne til spill, og lurer på om det har noen hensikt å bruke DVI tilkoblingen på den, eller om det bare er tull.? Jeg har forsøkt å koble til den DVI kabelen jeg bruker på lcd skjermen min, men da fikk jeg ikke noe bilde på skjermen. Blir bilde bedre med DVI.? Bør jeg prøve å finne ut hvorfor jeg ikke får noe bilde med DVI kabelen min.? Noen som har noen tanker å dele... Hilsen Leif Ivar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 DVI har vel en begrensning på 60Hz? Da er det tull å bruke DVI på en CRT skjerm, ettersom du trenger iallefall 85Hz for å få ett behagelig bilde å se på. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 CRT skjermer har ikke digital inngang. At en skjerm har DVI kontakt betyr ikke nødvendigvis at det er digitalt, en DVI kabel kan overføre akkurat det samme analoge signalet som en VGA kabel. http://www.dansdata.com/danletters133.htm Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hallo. Har kjøpt meg en brukt 21" crt fra jmdata.as (21" IBM P275 Trinitron Flat (Sort,TCO99) Jeg skal bruke denne til spill, og lurer på om det har noen hensikt å bruke DVI tilkoblingen på den, eller om det bare er tull.? Jeg har forsøkt å koble til den DVI kabelen jeg bruker på lcd skjermen min, men da fikk jeg ikke noe bilde på skjermen. Blir bilde bedre med DVI.? Bør jeg prøve å finne ut hvorfor jeg ikke får noe bilde med DVI kabelen min.? Noen som har noen tanker å dele... Hilsen Leif Ivar 8155185[/snapback] Hei, jeg har også kjøpt en P275 skjerm fra jmdata.as. Denne gir heller ikke noe bilde på DVI kabelen, så det skal nok være slik. Skjermen var riktignok defekt siden den var unaturlig lys og med vertikale striper når jeg fikk den, men de har lovt å sende meg en ny skjerm førstkommende onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå