Oystein90 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei Er ute ettter en enkel men profesjonell måte å få gjestebok og forum på! Ikke bare en link til en ekstern side, men noe som ser mer "hjemmelaget" ut. Vil på best mulig måte få respons på det som skrivest og legges ut på siden! Er langt ifra noen proff, så det må ikke være alt for vanskelig å sette opp Siden skal være til en "amatørfilm" gjeng! Så kom gjerne me andre gode forslag! Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Denne gjesteboken er digg Forum tror jeg blir værre å få til å integrere uten litt kunnskaper. Lenke til kommentar
Oystein90 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Denne gjesteboken er digg Forum tror jeg blir værre å få til å integrere uten litt kunnskaper. 8155140[/snapback] Hmm..såg veldig greit ut dette! Men et problem! Hvordan i helsike får jeg det til å funke Har ikke greie på noe kode styr, siden jeg ikke bruker HTML koder.. Kan jeg få litt starthjelp eller? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hvis du bruker den gjesteboken trenger du en server som støtter PHP på serveren, ellers er det bare å inkludere koden der du vil ha gjesteboken. ( include('gjestebok.php') ) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Lær deg HTML 8156767[/snapback] JEG ELSKER KONSTRUKTIVE SVAR Lenke til kommentar
attach Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Det er faktisk et veldig konstruktivt svar... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 - "PCen min starter ikke, kan jeg få hjelp" - "stfu, kjøp deg ny PC" Lenke til kommentar
pakke Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 - "PCen min starter ikke, kan jeg få hjelp"- "stfu, kjøp deg ny PC" 8159682[/snapback] Elendig sammenligning. Du spør faktisk om hjelp til å gjøre noe som krever at du har litt kunnskap om html. Det blir mer sånn: - "Jeg vil skrive HTML" - "Lær deg HTML" - "Ja, særlig" Lenke til kommentar
attach Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Har ikke greie på noe kode styr, siden jeg ikke bruker HTML koder.. Kan jeg få litt starthjelp eller? 8156618[/snapback] Han spør jo om litt starthjelp, og det fikk han jo med den linken. EDIT: Nettopp, pakke. Endret 15. mars 2007 av attach Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Nei. Han ber om starthjelp. Dersom jeg skulle skulle kjøpt nytt skjermkort, ville jeg likt å bli sendt til nvidia.com? Nei. Aaanyway, back on topic! Nå, med en gang. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Nei. Han ber om starthjelp. Dersom jeg skulle skulle kjøpt nytt skjermkort, ville jeg likt å bli sendt til nvidia.com? Nei. Aaanyway, back on topic! Nå, med en gang. 8160005[/snapback] Du kan fortsatt ikke sammenligne det med å kjøpe et skjermkort. Når noen ber om starthjelp til HTML, hva er bedre enn å LÆRE seg HTML? Forventer han at noen skal lage koden for han, bare fordi han er for lat til å lære det selv? Lenke til kommentar
attach Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Og hvis han ikke kan det, loathsome, hva er da vitsen med å gi han en kode eller to som han ikke forstår noe av? Da er det nok bedre at han ordner seg et grunnlag først. Endret 15. mars 2007 av attach Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Vil på best mulig måte få respons på det som skrivest og legges ut på siden!Er langt ifra noen proff, så det må ikke være alt for vanskelig å sette opp Jeg tolker det som at han vil ha noe som er enkelt å sette opp; Et ferdig script. Ikke sitte i mange timer for å lære seg (x)HTML samt. serversidespråk. Lenke til kommentar
Oystein90 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Vil på best mulig måte få respons på det som skrivest og legges ut på siden!Er langt ifra noen proff, så det må ikke være alt for vanskelig å sette opp Jeg tolker det som at han vil ha noe som er enkelt å sette opp; Et ferdig script. Ikke sitte i mange timer for å lære seg (x)HTML samt. serversidespråk. 8160162[/snapback] Takk loathsome! Kom akuratt inn for å se om jeg hadde fått noe starthjelp, men var dårlig med det. Grunnen til at jeg kanskje har valgt å bruke webside program, som lager HTML til meg, er jo fordi jeg ikke orker å bruke lang tid på HTML! Selvsagt er det en veldig grei ting å kunne, og jeg kommer vel til å sette meg ned i sommerferien når jeg ikke har noe annet å gjøre på. Men sommer er det desverre ikke ennå og jeg har mye annet å gjøre! Vitsen med Hardware forumet er vel å få mer "personlig" hjelp, ikke bare bli sendt til et emne som er så stort at det tar lang tid å sette seg inn i det Nå datt uheldigvis dette topice helt ut! Men håper det fortsatt er mulig å få litt starthjelp Altså! Jeg vil ha beskrivelser av hva jeg må gjøre i akuratt dette scriptet! Gjerne et ferdig script Ja jeg er vel lat da PS: Guider til HTML har jeg funnet masse av og prøvd meg litt på det, men hadde desverre ikke tålmodighet til det Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Prøv i PHP forumet, siden man lager gjestebøker og forumer i andre språk enn HTML. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Elendig sammenligning. Du spør faktisk om hjelp til å gjøre noe som krever at du har litt kunnskap om html. Det blir mer sånn: - "Jeg vil skrive HTML" - "Lær deg HTML" - "Ja, særlig" 8159744[/snapback] Faktisk så er det vel umulig å lage et forum eller en gjestebok med HTML. Prøv PHP og MySQL + HTML du Lenke til kommentar
pakke Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg er fullstendig klar over det. Poenget var sammenligningen. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Se hva et lite søk i forumet gjorde Har forresten brukt Palmekrafts script selv og må si det fungerer bra på siden min! Endret 16. mars 2007 av mX_D Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Forum: phpBB Gjestebok: Guestbook Hvis ikke det funker, lær deg HTML. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå