The Hoff Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei Er så heldig at jeg kan stort sett få hvilken som helst sommervikariatstilling i Securitas, så lurer på om det er noen her som har erfaringer med å arbeide der - og kan si noe om hvilke deler det er best betalt? Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jobbet der i 4 år mens jeg studerte. Alarmstasjon er vel noe av det som er best betalt. Etter det så tror jeg det er verditransport. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Jobbet der i 4 år mens jeg studerte. Alarmstasjon er vel noe av det som er best betalt. Etter det så tror jeg det er verditransport. 8155170[/snapback] Takker, verditransport er uaktuelt da jeg helst ikke vil bli offer for at en gjeng med søppel bestemmer seg for å naske til seg litt penger. Så da satser jeg vel på alarmsentralen, var det jeg hadde sett meg ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Mobil natt er også ganske godt betalt. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg har også litt lyst på en slik jobb, hvordan fikk du din Rakkerunge? Holder det med å skrive en søknad? Eller burde man ha Vekteropplæring trinn 1 - 3...? Trenger de mye folk i sommer og fremover? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg har også litt lyst på en slik jobb, hvordan fikk du din Rakkerunge?Holder det med å skrive en søknad? Eller burde man ha Vekteropplæring trinn 1 - 3...? Trenger de mye folk i sommer og fremover? 8182673[/snapback] Svogeren min er halvhøyt i Securitas-systemet, så da ordner det meste seg. Har ellers null oversikt over hva som trengs, men du kan jo lete på securitas.no ! Lykke til. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Tror nesten man må ha vekterkurs for å søke sommerjobb i Securitas. Vekterselskapene driver neppe å sponser vekterkurs på folk som bare skal ta over jobbene til ansatte i en liten periode mens de har ferie. Introkurset er et must så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
smy Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Sommervikar i verdi transport skjer nok ikke,vil jeg tror. Mobilen der er gansk selektiv på hvem tar inne ,selv for sommervikar. Tipp blir jobbing på objekt ala en bedrift elns eller småoppdrag. Sommervikar må ha vekterkurs ja , men vet ikke de sponse det på "kunne" sommervikarer.Jeg tror ikke de gjøre det egenlig Bare min tanker ,selv om jobber for "Fienden" Endret 20. mars 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Vekterkurs er neppe noe de tilbyr til sommervikarer. Har kun vært borti at selskaper tilbyr vekterkurs de gangene de skal ansette folk i store tall. Mobil og verditransport kan man som sagt bare glemme dersom det er snakk om en sommerjobb. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Men hvis det er snakk om å jobbe for dem i 1år, er det da lettere å få arbeidsgiveren til å betale vekterkurset, eller er det fortsatt vanskelig? Lenke til kommentar
smy Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hm, normal sett så skulle/er det et krav fra start av,dog spør hvor stor hasterverk det er etter folk. Men vil legg til at vekteryrker er ikke for alle.Selv om det mangen tjenster. Endret 20. mars 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Men hvis det er snakk om å jobbe for dem i 1år, er det da lettere å få arbeidsgiveren til å betale vekterkurset, eller er det fortsatt vanskelig? 8195916[/snapback] Det er jeg for usikker til å svare på. Det er blitt strengere med vekterkurs disse dager. Det er flere trinn en nå må igjennom. Lenke til kommentar
smy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) jeg tok mitt i miltær helle teori-suppa 50timer på 2 helger. Men ser ut som disse dager så er litt mer omfaten. Endret 22. mars 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå