minotir Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei. Jeg lurte på hva straffa for og bli tatt for hjemme brenning blir jeg. De har ikke funnet noe sprit... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er ikke forbudt å ha utstyr til hjemmebrenning, da det har masse fullt lovlige bruksområder. Hvis de ikke finner noen varer, skal det vel mye til for å bli straffet. Forøvrig er det vanvittig lite taktisk av deg å innrømme slikt online. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det vil vel avhenge veldig av omfanget, og om det har vært noen form for salgsvirksomhet knyttet til brenningen. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 det har aldri blitt solgt, men de fant et apparat som var slått av med sats oppi Lenke til kommentar
minotir Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 noen innrømmelse er det vel ikke. det er jo ikke jeg som holder på, men lurte bare på hva bota bllir... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 kommer ann på om du skal destilere eller brenne en CD.. (huff, jeg har fjortiss humor i dag ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå