Arthemax Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 I bunnen av enkelte tråder ser jeg at noen brukere har en stiplet linje under sitt navn. Har lurt på hva som er grunnen til dette, men har ikke klart å se noe særlig mønster som skiller dem ut fra mengden. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er folk som holder på å skrive et svar i tråden. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 og du hadde faktisk skjønt det hvis du hadde holdt musepekeren over navnene som har stiplet linje under seg, da det popper opp en box som sier "answering..." aller noe slikt.. samme med de uten linje under, bare at der står det "reading.." Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 og du hadde faktisk skjønt det hvis du hadde holdt musepekeren over navnene som har stiplet linje under seg, da det popper opp en box som sier "answering..." aller noe slikt.. samme med de uten linje under, bare at der står det "reading.." 8154920[/snapback] Ah. Tusen takk. Jeg burde nok ha klart å skjønne den selv ja Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 leste nettopp posten min igjen.. høres litt sint ut ikke sant? sry.. er bare i dårlig humør ^_^ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg