Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har jeg Testikkel kreft?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Kur og kur. De opererer bare bort testikkelen, så er det forhåpentligvis over. Skulle du være så uheldig at du har spredning, så kan du jo nekte å få cellegift etc.

 

Uansett, det er veldig, veldig langt ifra sikkert noe som helst, så du har sannsynligvis ikke det. Dra til legen og sjekk uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vist jeg har testikkelkreft, er det gudsvilje. Ingen lege skal gi meg noen kur! Jeg skal dø en normal død, og gjennforenes med gud i paradis.

8155575[/snapback]

 

dæsken jeg hater folk med en sånn holdning.. greit nok at du tror på gud og alt det der, men når kuren er noe så simpelt som å utføre en liten operasjon, for deretter å leve resten av livet ditt med en testikel, så er det like greit at du gjør det..

 

eller for å si det på en måte du kanskje forstår: hvis gud ville at folk med en sykdom skulle dø, så ville han ikke skapt leger som kunne kurere sykdommene..

 

eller er du kanskje redd for de smertene du har en liten stund etter operasjonen?

Lenke til kommentar
Så dere sier at hvis begge ballene er like store så har man testikkelkreft? Det skal være forskjell på de altså? :wow:

8156403[/snapback]

du har ikke nødvendig vis det. størrelsen på testiklene varierer fra person til person, og noen har forskjellig størrelse mens andre har lik.

 

det som burde uroe deg er hvis en av tesklinene dine endrer sørrelse mye over kort tid.. så hvis en var mindre før, men plutselig er like stor som den andre, kan det være greit å få det sjekket.

Lenke til kommentar
Så dere sier at hvis begge ballene er like store så har man testikkelkreft? Det skal være forskjell på de altså? :wow:

8156403[/snapback]

du har ikke nødvendig vis det. størrelsen på testiklene varierer fra person til person, og noen har forskjellig størrelse mens andre har lik.

 

det som burde uroe deg er hvis en av tesklinene dine endrer sørrelse mye over kort tid.. så hvis en var mindre før, men plutselig er like stor som den andre, kan det være greit å få det sjekket.

8156760[/snapback]

Ja så man ikke tror at de bare har byttet plass XD

 

Jeg tror det kan være lurt å undersøke ballene en gang i blandt, hos lege altså. Uansett om du tror du har kreft, et annet problem eller ikke tror det er noe galt i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Vist jeg har testikkelkreft, er det gudsvilje. Ingen lege skal gi meg noen kur! Jeg skal dø en normal død, og gjennforenes med gud i paradis.

8155575[/snapback]

Haha, beste svaret noen gang :!:

 

Om du tror du har kreft kom deg til legen og be gud dra til helvete. Han passer ikke på deg eller testiklene dine uansett. Den holdningen der tilsvarer en emo's selvmordtanker.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Kur og kur. De opererer bare bort testikkelen, så er det forhåpentligvis over. Skulle du være så uheldig at du har spredning, så kan du jo nekte å få cellegift etc.

 

Uansett, det er veldig, veldig langt ifra sikkert noe som helst, så du har sannsynligvis ikke det. Dra til legen og sjekk uansett.

 

Hvordan er ettertiden? Hva gjorde de osv?

Lenke til kommentar
Uwe Røsler hadde vel dette...?

 

Som regel er det unge menn som får testikkelkreft. Men det er fort gjort å bli overnervøs i sånne saker.

 

Det følger ikke smerte med denne sykdommen vet jeg.

 

Ikke? Ja, overnærvøs er ordet. Kanskje bare det er psykologisk.

Endret av Mrpusten
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...