Delvis Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Lurer på om dette tilbudet på Nav2003 er ok å bestille? Det var sånn reklame som kom i mail da, men jeg har tenkt på å kjøpe Nav2003, og dette ser jo ut til å være en veldig bra pris. At det er engelskspråklig skulle ikke bety noe(?). Men det ser jo nesten for bra ut kanskje? Kan det være noe tvilsomt med å bestille dette på noen måte, mener jeg? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 >... registerable online with ninetydays of virus definitions < står med uhyre liten skrift, så da er det dessverre ingen grunn til 'hakeslepp'. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Akkuratt ja, skjønner ..og ser det også. Regnet nesten med det måtte være noe ja.. Takk for oppmerksomgjørelsen Lenke til kommentar
jag Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 På http://www.symantec.com kan du laste den ned for $49.95. Dyrere, men du vet hva du får... Lenke til kommentar
bigbro Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 21:57, skrev jag:På http://www.symantec.com kan du laste den ned for $49.95. Dyrere, men du vet hva du får... Hvis du ikke har vært inne på Symantec Store tidligere, får du 10% rabatt. Hvis du har vært der tidligere, og er litt smart, så får du også 10%. Jeg bestilte og lastet Norton Antivirus 2003 på Symantec Store til en bekjent her om dagen, og det kom på kr 385,- totalt. Fikk dessverre ikke tilgang til norsk verjon på Store'n. Ser at Elkjøp selger retailpakken til 499,- nå om dagen. Da får du norsk versjon, samt CD og manual. Veil. pris er vel mellom kr 600 og 700,- om jeg ikke tar feil? [ Denne Melding var redigert av: bigbro på 2002-12-11 22:19 ] Lenke til kommentar
freaas Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Dere skuffer meg folkens. Hvem i varmere strøk down under betaler penger for noe så teit som virus program? Last ned Norton Anti Virus 2002 på kazaa. Er ikke værre enn det. Du får gratis oppdateringer i et år fremover fra du instaler det. Så fungerer ikke oppdateringene mere etter de tilbakelagte året. Da må du eventuellt formatere pc for å få det til å funke med oppdateringer. Programmet fungerer selvsagt forde, men ikke oppdateringer. Men det er da du gjør det smarte, du laster ned nyere verson av Norton, og du får et nytt år med updates. Før hadde jeg 2001 versonen, så expira update limiten på den, så instalerte jeg 2002 versonen. Det jeg prøver å si er at når update limiten expirer så er det gått et år, da er det altid kommet en nyere verson. plz, ikke kjøp software. Det blir for latterlig, når du kan få det for 0-, bare ved noen enkle tastetrykk! :smile: Lenke til kommentar
chrissa Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 din korrupte sammfunssviker aasen :razz: tenk å snyte ærlige selskaper for velfortjente penger...tenk om feks microsoft skulle tape 1000 lapp på at sånne bedragere som deg laster ned ulovlig programvare.. din DVD-Jon Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 (endret) ss Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
freaas Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 hihi.. må rette på en ting. Tror jeg hadde blackout mens jeg skrev første del av posten. siterer: Dere skuffer meg folkens. Hvem i varmere strøk down under betaler penger for noe så teit som virus program? HVa mente jeg med varmere strøk? hmm.. merkelig.. kan seriøst ikke huske jeg skrev noe slikt.. haha Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: freaas skrev (2002-12-12 17:10):siterer: Dere skuffer meg folkens. Hvem i varmere strøk down under betaler penger for noe så teit som virus program? Me? Og hva er galt med å betale for et produkt som er meget bra, Og hvorfor i himmlens navn er et antivirus program teit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå